Have a Nice Easter!

Eerst even iets anders dan Beauty & Fashion. Misschien is het jullie al wel opgevallen dat er de afgelopen tijd regelmatig een dag geen post verschijnt. Dit komt omdat ik het op het moment wat drukker heb op school. Het les blok is weer bijna afgelopen en er staan voor de komende twee weken nog drie tentames op de planning. Dat moet hopelijk wel goed komen. Het kan dus zijn dat er in de komende twee weken weer een keer een post mist, maar daarna zal ik echt weer mijn best doen dagelijks een post voor jullie online te zetten! Om het een beetje goed te maken met jullie zullen er vandaag twee post verschijnen. Één in het paas thema en in de andere post laat ik jullie een leuke trend zien!

Het echte paas gevoel is bij mij niet echt aanwezig. Waarom? Het weer zit gewoon echt niet mee. De kou en de steeds weer terug komende sneeuw werken ook gewoon echt demotiverend en on inspirerend. Ik wil lente en zomer! Hier thuis doen we ook niet heel veel aan Pasen. Een lekker ontbijtje en gezellig samen eten dat is het dan ook wel. Toch is het dan Pasen en daarvoor ben ik even aan het rondsnuffelen geweest op internet. In de Instagram Inspiration #7 part 2 post van eergisteren konden jullie al een super schattige nail-art met een vogeltje voorbij zien komen, deze zou je natuurlijk ook met een kuikentje kunnen maken om in de paas sfeer te komen.

IMG_0103 IMG_0104 IMG_0105 IMG_0106Zoals een aantal van jullie misschien wel weten vind ik de moustache echt helemaal geweldig. Toen ik de afbeelding van de eitjes met een moustache daarop tegen kwam kon ik het dus ook echt niet laten deze op te slaan. Verder koos ik de afbeelding met de jurkjes er op om toch een beetje in de lente/zomer mood te komen. Hopelijk kunnen wij daar ook snel met z’n alle van genieten. De pastel kleurtjes zie ik ook steeds meer weer terug komen in de winkel. Dit was vorig jaar al een grote trend en ik heb zo het gevoel dat deze ook dit jaar weer helemaal hot zijn. De make-up looks zijn schattig en prima draagbaar doordeweeks.

Fijne Paasdagen lieve lezeressen!

Doe jij nog iets speciaals tijdens de Paasdagen?

1 reactie

Opgeslagen onder Regular stuff

Een Reactie op “Have a Nice Easter!

  1. Zo kom ik toch nog een beetje extra in de paassfeer! Vrolijk Pasen!

    Like

Geef een reactie

