Fringe Trend

Zowel op internet als in de winkel kom ik het steeds meer tegen. Kleding met een fringe look. Wat dat precies is? Een top, short, rok, jurkje of bikini met daaraan lange slierten. Deze slierten geven de outfit zonder moeite een speelse, sexy en vrouwelijke uitstraling. Het maakt daarbij eigenlijk niet uit waar de fringe aan vast gemaakt zit.

644203_557361737617001_162156841_n

fringletopjackblack-500x750

haylie-duff-ashley-tisdale-vanessa-hudgens-jj-winters-fringe-bag

images

Rihanna-Fringe-bikini

 

Hierboven zie je de trend al op verschillende manieren voorbij komen. Op een tas, een bikini, een broek en een Jack Daniels top. Zelf zou ik wel een bikini of zo’n short willen in deze fringe trend. Zoals je ook kunt zien dragen verschillende celebs deze trend ook. Vooral Rihanna is er al verschillende keren in gespot.

Zelf vind ik het wel een leuke trend. Het kan een kledingstuk net wat aparter maken dan dat het is. Net dan beetje extra als je begrijpt wat ik bedoel. Zelf zou ik gaan voor de bikini of de short. Die vind ik allebei wel heel erg stoer er uit zien.

Wat vind jij van de Fringe trend? Bij welk kledingstuk zou jij deze het liefst willen dragen?

5 reacties

Opgeslagen onder Fashion

5 Reacties op “Fringe Trend

  1. Ik vind het wel een leuke trend (:
    Die tassen vind ik erg leuk!

    Like

  2. Zo’n bikini en tas vind ik vet!

    Like

  3. Ik vind het ook wel een leuke trend. Ik vind het op bikini’s leuk, als er maar niet te lange fringes aan zitten anders kun je niet bruin worden. Haha!

    Like

Geef een reactie

