The Backpack is Back

De gene die gisteren het nieuws hebben gezien de rugzak is weer helemaal terug van weg geweest. Zowel voor jong als oud en dan voornamelijk voor de vrouw. De rugzak wordt namelijk niet meer als saai gezien, maar meer als een trendy accessoire. Zelf heb ik sinds kort ook weer een rugzak, niet een super bijzondere maar gewoon een licht roze Eastpack rugzak. Voor mijn opleiding neem ik namelijk dagelijks mijn laptop mee naar school en weer terug. Om deze mee te nemen heb je toch al een wat grotere tas nodig en met een rugzak gaat dat lekker makkelijk. Natuurlijk zijn er buiten Eastpack rugzakken om nog veel leukere te vinden. Ik heb een beetje op internet rond gesnuffeld naar een aantal leuke exemplaren voor jullie! Enjoy!

04 Pinkie

V&D New Look – €24,99

33398101_d_01_l

V&D New Look – €24,99

 

 

 

82391406_d_01_l

V&D Accesoirize – €44,90

267896240

New Look – €29,99

275116879

New Look – €32,99

275378599

New Look – €24,99

image1xl (1)Asos – €123,36

image1xl

Asos – €49,34

Zelf vind ik de bovenstaande rugzakken echt super leuk. Op de een van de twee rugzakken van Asos na zijn ze ook nog eens allemaal betaalbaar. Super leuk dus. Vooral de patroontjes spreken mij erg aan. Lekker vrolijk en dus ook helemaal perfect om in de lente en zomer stemming te komen!

Welke rugzak zou jij wel willen dragen?

1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “The Backpack is Back

  1. JAAA, ik vind het super tof! Je ziet ze inderdaad veel. Ik gebruik eigenlijk geen rugzak, maar eentje met zo’n vrolijk printje vind ik heel leuk voor op reis! xo

    Like

Geef een reactie

