Jessie J New Hair-do

Zelf vind ik Jessie J echt super stoer. Ze is op en top vrouw, heeft een eigen stijl en die stijl is ook nog eens sexy en stoer tegelijk ook. De laatste tijd luister ik niet meer echt veel naar haar muziek, maar dat is een periode ook anders geweest. Iedereen van ons kent haar hair-do denk ik wel. In een strakke knot, of stijl met een strakke pony. Toen ik van de week op Instagram aan het rond snuffelen was kwam ik ineens een foto tegen van Jessie J en eerlijk gezegd herkende ik haar eerst niet eens. Ze heeft namelijk ineens een kaal koppie in plaats van haar leuke lange haar!

images (1)
images (2)
images
Jessie_J_2012
jessie+j+at+grammysDit zijn een aantal foto’s met de hair-do van Jessie J zoals de meeste van ons haar kennen… Klaar voor de nieuwe hair-do?

media_xll_1568605
foto_23903_foto-jessie-j-scheert-hoofd-kaal

 

Het is echt niet mijn ding en ik zou het zelf dan ook echt nooit doen en ook niet durven. Toch moet ik zeggen dat Jessie J het op zich wel kan hebben. Het maakt haar eigenlijk nog stoerder. Jammer genoeg gaat naar mijn mening haar vrouwelijkheid er wel wat op achter uit. Ik had dan toch eerder voor een shaved side gekozen denk ik. 

Wat vind jij van de nieuwe hair-do van Jessie J?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Jessie J New Hair-do

  1. Haha, ‘ze kan het wel hebben’ dat was echt precies wat ik dacht toen ik de foto’s zag! Alhoewel ik het wel zonde vind, want ik vind dat al haar andere hair-do’s haar toch een stuk leuker stonden.

    Like

  2. Wij vinden het persoonlijk niet zo mooi, maar ze staat er best mooi mee, eigenlijk.

    Like

Geef een reactie

