070 Mud Spencer & Coralle Hill

Dit palletje komt uit de nieuwe zomer/lentecollectie van Catrice. Toen ik hem zag liggen viel het roze kleurtje me gelijk op. Zelf ben ik niet echt van de hard roze oogschaduw, maar in combinatie met de bruin tinten in het palletje sprak deze me toch wel erg aan. Mee nemen dus!

IMG_0096

IMG_0097Dit palletje heeft de naam ‘070 Mud Spencer & Coralle Hill’. Erg toepasselijk bedacht. Behalve dit palletje bevat het nieuwe assortiment ook een palletje met lime groen en een palletje met licht blauw. Deze palletjes spreken mij erg aan aangezien de verpakking lekker stevig is en goed sluit. Hij is dus goed om mee te nemen en zal ook niet zomaar kapot gaan.

IMG_0098De swatches zien er mooi uit. Ze zijn allemaal droog gemaakt. De roze en de donkerste kleur bevatten geen shimmer. De highlighter en de lichte bruine kleur hebben beide wel een lichte shimmer in zich.  Alle kleurtjes zijn mooi gepigmenteerd. De highlighter valt iets weg op de foto, dit komt omdat het een lichte kleur is en hij behoorlijk dicht bij mijn huidskleur ligt. Wel dekt hij erg mooi en in een look popt hij ook echt heel mooi.

Dit palletje van Catrice kost €4,49 per stuk en is verkrijgbaar in meerdere varianten. Make-up van Catrice kun je vinden bij de Kruidvat. Naar mijn idee is het palletje zeker een aanrader. Je kunt leuk variëren in je looks en kunt zowel rustige als heftigere looks creëren. 

Hoe zie jij een look met dit palletje voor je?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “070 Mud Spencer & Coralle Hill

  1. Wauw, ziet er uit als een heel mooi palette!

    Like

Geef een reactie

