‘C03 Madame Butterfly’ Catrice

Aangezien we toch al in de stemming zijn van de nagels en ik zelf best nieuwsgierig was naar het tweede lakje uit het shoplogje vandaag de review daarvan. Zelf hou ik altijd wel van rode nagels. Het ligt er maar net aan bij welke outfit je het draagt hoe de nagels overkomen. Ze kunnen je outfit sexy maken maar ook chique. Ook kan de kleur je outfit opvrolijken of net wat stoerder maken. 

catr_neogeisha_unl03

Net als bij het Kohl Kajal potlood zie je ook hier op de verpakking het bloesem patroontje terug op de dop. Erg leuk gedaan weer. Verder is het flesje gewoon het zelfde als de andere nagellakjes van Catrice. Simpel en stevig.

IMG_0085Zonder flits

IMG_0084Met flits

Het lakje heeft zoals we gewend zijn een fijn breed kwastje. Daardoor is het lakje gemakkelijk en strak aan te brengen. Ook dekt hij mooi. Op de foto draag ik twee laagjes. En woaw… Die glans… Op de foto heb ik geen topcoat over het lakje aan gebracht, maar toch glanst hij echt prachtig. Het lakje streept niet en bubbelt ook niet. Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb gevonden voor mijn red nails.

catrice neo geisha

Het lakje komt uit de Neo Geisha collectie van Catrice. Het lakje kost €2,69 per stuk.Behalve dit kleurtje bevat de collectie nog vier andere vrolijke en intense kleurtjes. Van links naar rechts: C01 Discreet Artist, C02 Picked Cherry Blossoms, C03 Madam Butterfly, C04 Dance In Gion en C05 Planet Tokyo. Benieuwd naar meer producten uit de Neo Geisha collectie? Kijk dan snel even *hier*. Ook is de review van het Kohl Kajal potlood al voorbij gekomen. Gemist? *Klik* De Neo Geisha collectie is in februari en maart in de schappen bij de Kruidvat en de Trekpleister zowel in Nederland als in België te vinden.

Wat vind jij van rode nagels? Welk rode lakje is jouw favoriet?

6 reacties

Opgeslagen onder Nails

6 Reacties op “‘C03 Madame Butterfly’ Catrice

  1. Wauw, wat een prachtig lakje! Je hebt echt mooie lange nagels!

    Like

  2. Ik hou heel erg van dit lakje!
    En wauw, wat heb je mooie, lange nagels!🙂

    Like

  3. Haha iemand poste net hetzelfde op het hetzelfde moment, wat eng!🙂

    Like

  4. Pingback: ‘Lip and Cheek Colour’ Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

