Kohl Kajal Pencil C01 Ultra Black

Tot nu toe ben ik eigenlijk nog met alle spulletjes uit mijn shoplog tevreden. Vandaag het volgende product uit het shoplogje. Het Kohl Kajal Pencil uit de Neo Geisha collectie van Catrice. Eigenlijk maak ik altijd gebruik van een gel eyeliner. Een oog potlood gebruik ik eigenlijk alleen wanneer het een aparte kleur is of om mijn oogschaduw net wat extra bij te zetten. Verder echt nooit. Toch kocht ik dit potlood, eigenlijk omdat ik het potlood er te leuk uit vond zien.

IMG_0073Het potlood heeft de vorm van een pen die de Geisha’s gebruiken om hun haren mee op te steken. Erg leuk bedacht en erg toepasselijk bij deze collectie. Ook de opdruk op het potlood vind ik er erg leuk uitzien. De bloemen passen goed bij het Neo Geisha thema.

IMG_0074De dop zit stevig op het potlood en het potlood is gewoon net zo als andere oogpotloden af te slijpen. Echt speciaal is hij verder dus niet. Alleen de verpakking doet het hem dus.

IMG_0075Soms wilt het nog wel eens zo zijn dat een potlood niet echt lekker afgeeft. Dat is eigenlijk ook de rede waarom ik geen gebruik maak van een oogpotlood. Tot mijn grote verbazing doet dit potlood het echt goed. Op de foto heb ik slechts in één beweging de lijntjes getrokken. Ze zien er echt mooi zwart uit.

Het potlood komt uit de Neo Geisha collectie van Catrice. Het potlood kost €1,99 per stuk en is verkrijgbaar bij de Trekpleister en de Kruidvat in de maanden februari en maart. Benieuwd naar meer van de collectie? *klik

Gaat jou voorkeur naar een eyeliner of een potlood?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Kohl Kajal Pencil C01 Ultra Black

  1. Ah wat jammer, zag er zo goed uit in de reclame met zo’n heel lang puntig potloodgedeelte.

    Like

  2. Ziet er goed uit, hoor! De verpakking is erg origineel!

    Like

  3. Pingback: ‘C03 Madame Butterfly’ Catrice | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: ‘Lip and Cheek Colour’ Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

