’03 Antique Pink’ Nailpolish Essence

Vandaag het tweede product uit de mega shoplog. Aangezien het gisteravond weer eens tijd was om mijn nagellak er af te halen, en er weer een nieuw kleurtje op te doen koos ik voor één van de twee lakjes. Het lakje dat ik koos heet ’03 Antique Pink’ en komt uit de Vintage District limited edition collectie van Essence.

ess_VintageDistrict_NailPolish03

Het flesje ziet er simpel uit. Wel heeft hij zoals meestal een andere vorm dan de standaard lakjes uit het assortiment van Essence. Het zilver van de dop komt terug in de tekst. De Vintage stijl is terug te zien in de krullende letters die op het potje zijn gedrukt. Simpel maar wel leuk.

IMG_0069Op de foto draag ik twee laagjes van het lakje. Één laagje zou eigenlijk ook al wel kunnen alleen bij een enkele nagel zag je de tip dan heel iets door schijnen. Het lakje heeft een smal kwastje. Mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar een breder kwastje omdat hiermee de nagellak gemakkelijker en netter is aan te brengen. Toch doet dit kwastje het toch mijn verbazing behoorlijk goed. Geen strepen, geen bubbels en alsnog een strak randje. Het lakje heeft de zelfde naam als de Duo Lipstick and Gloss die ik gisteren reviewde. De kleur past dan ook perfect bij elkaar. Het lakje heeft een oud roze kleur met een peach tint er do

essence-Vintage-District-Nail-PolishBehalve het lakje ’03 Antique Pink’ heeft de Vintage District collectie nog drie andere lakjes. Van links naar rechts: 01 vintage peach, 02 shopping @ portobello road, 03 antique pink & 04 get arty. De lakjes kosten €1,89 per stuk. De collectie ligt vanaf half februari tot eind maart in de schappen bij de Kruidvat en de Trekpleister.

Wat vind jij van deze kleur? Welke kleur uit deze collectie zou jij graag uit willen proberen?

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “’03 Antique Pink’ Nailpolish Essence

  1. Haha. Je had gelijk, dit lakje is echt wat voor mij! Ik vind hem echt prachtig! Het flesje is ook erg mooi!

    Like

  2. Pingback: ’01 Shopping’ & ’02 Get Arty’ Vintage District Eyeliners | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: ‘Lip and Cheek Colour’ Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

