Duo Lipstick and Gloss ’02 Antique Pink’

Eergister konden jullie al een behoorlijke beauty shoplog voorbij zien komen. Aangezien alle producten in de shoplog me echt aanspreken wil ik ze allemaal voor jullie gaan reviewen. Genoeg om te reviewen dus, dus laat ik maar eens beginnen met het eerste product. Het eerste product uit het shoplogje dat ik ga laten zien is de Duo Lipstick and Gloss uit de Vintage District collectie van Essence. 

IMG_0063De verpakking van de Duo Lipstick and Gloss vind ik leuk bedacht. Eigenlijk lijkt het wel een beetje op de flip nagellakjes die Essence al een keer eerder heeft gehad. De ene kant van de verpakking bevat de lipstick en de andere kant de lipgloss. Super handig voor onderweg!

IMG_0064Lipstick

IMG_0065Lipgloss

Als je ze zo los van elkaar ziet zouden het zo twee aparte producten kunnen zijn. Ook met het aanbrengen merk je eigenlijk niet echt dat ze aan elkaar vast zitten. Alleen het gedeelte dat je in je hand hebt is net iets langer dan je normaal van een lipstick of een lipgloss gewend bent.

IMG_0066Eerst de swatches op mijn hand. Beide kleuren dekken mooi. De linker swatch is die van de lipstick en de rechter swatch die van de lipgloss. De lipstick heeft een net wat mattere finish dan de lipgloss. Logisch eigenlijk ook. Beide kleuren zijn mooi gepigmenteerd en voelen zacht aan. De lipstick heeft een beetje een oud roze/rode kleur. Erg mooi en zeker een aanrader wanneer je niet van super knallende lippen houdt.

IMG_0067 IMG_0068
Links de lipstift en rechts de lipgloss. Aangezien ik heb gemerkt dat veel van mijn lezeressen een betere indruk van de kleur kunnen krijgen wanneer ik de lipstick of lipgloss op mijn lippen swatch ook deze swatches nog. Zoals je kunt zien dekken ook hier beide kleuren netjes maar wel subtiel. Het geeft je lippen gewoon net dat beetje extra kleur waardoor je gezicht er gelijk warmer uit ziet.

De Duo Lipstick and Gloss hoort bij de ‘Vintage District’ Limited Edition collectie van Essence . De lipstick bevat 4 gram en de lipgloss 3mL. Voor deze duo betaal je €2,95. Lekker budget weer van Essence zoals we gewend zijn! Mijn excuses! Ik heb een foutje gemaakt in de info vanaf en tot wanneer de collectie verkrijgbaar is! De collectie ligt vanaf half februari in de schappen en is verkrijgbaar tot eind maart! Toch nog wat extra tijd om jou favoriete product uit de collectie te scoren! Je kunt de collectie vinden bij de Kruidvat en de Trekpleister.

Wat vind jij van deze twee producten samen in een duo?

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty

5 Reacties op “Duo Lipstick and Gloss ’02 Antique Pink’

  1. Niet slecht! 🙂 Ik houd van oudroze!

    Like

  2. Pingback: ’03 Antique Pink’ Nailpolish Essence | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: ’01 Shopping’ & ’02 Get Arty’ Vintage District Eyeliners | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: ‘Lip and Cheek Colour’ Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

