Neo Geisha & Vintage District Shoplog

Gisteren liet ik jullie de body gel oil al zien die ik meenam bij de Kruidvat. Vandaag een shoplogje met make-up producten. Ik kon het namelijk niet weerstaan om ook even een kijkje te nemen bij de schappen van Essence, Catrice en NYC. Uiteindelijk nam ik verschillende spulletjes uit de nieuwe limited edition collecties van Catrice en Essence mee.

20130223-200251.jpgOp de foto zie je twee doosjes met gell eyeliners uit de Vintage District collectie. Dit zijn de kleuren 01 Shopping en 02 Get Arty. Links daarvan zie je het rode lakje uit de Neo Geisha collectie genaamd C03 Madame Butterfly. Daarnaast een duo lipstick en lipgloss uit de Vintage District collectie genaamd 02 Antique Pink. Het tweede lakje komt ook uit de Vintage collectie. Deze heet 03 Antique Pink. Dan een wenkbrauwset van Essence en daarvoor het Kohl Kajal potlood uit de Neo Geisha collectie. De twee lip and cheek colours komen uit de Neo Geisha collectie van Catrice. Deze nam ik mee in de kleuren C01 Discreet Artist en C02 Picked Cherry Blossoms. Als laatste nam ik nog een polijstvijl mee aangezien de gene die ik had op was.

Pfoe… Een hele boel… Het was eigenlijk niet de bedoeling maar toch ben ik super blij met mijn aankopen. De reviews volgen snel!

Heb jij al iets uit de Neo Geisha collectie van Catrice of de Vintage District collectie van Essence gescoord?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Neo Geisha & Vintage District Shoplog

  1. Wow, wat veel! Ik ben benieuwd naar de reviews! 🙂

    Like

  2. Pingback: ’03 Antique Pink’ Nailpolish Essence | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: ‘Lip and Cheek Colour’ Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

