Rihanna ft. M.A.C.

Altijd vind ik het weer leuk als er een nieuwtje over het make-up merk M.A.C. voorbij komt. De collecties zien er altijd super uit en nog steeds wil ik super graag iets van dit merk uitproberen. Jammer genoeg heb ik hier nog steeds de mogelijkheid niet voor gehad. Vandaag even iets anders dan een nieuwe collectie. Na ja, nu nog niet dan. Rihanna gaat namelijk samenwerken met M.A.C. ! Super gaaf als je het mij vraagt.


Rihanna is blij met de samenwerking tussen haar en M.A.C. Zelf is ze namelijk al jaren lang fan van het make-up merk. “Als ik aan make-up denkt, dan is MAC het eerste merk dat in mij opkomt. Ik gebruik al lange tijd make-up tijdens tournees, het merk past bij me. Bovendien houd ik van cosmetica. Ik heb altijd gezegd, dat als ik een samenwerking aan wil gaan, ik het met een geloofwaardig merk wil doen”, vertelt de zangeres.

M.A.C. heeft al eerder samengewerkt met beroemdheden maar dit is de eerste keer dat het merk voor een langere tijd gaat samenwerken met een beroemdheid. De komende zomercollectie zal bestaan uit vier lipsticks, een lipstick versie van Riri Woo, twee oogschaduw paletten en nep wimpers. De lipsticks in de collectie verbazen mij eerlijk gezegd niks. Rihanna draagt vaak lipstick en het staat haar dan ook echt geweldig. Behalve deze zomercollectie wordt er ook een vakantiecollectie uitgebracht. Deze bevat onder andere nagellak, een make-up tas en nog meer extra lipsticks! De producten van Rihanna en M.A.C. zullen te herkennen zijn aan de handtekening van Rihanna die op de verpakking zal staan!

Zelf ben ik nu echt al super benieuwd naar de producten die M.A.C. in samenwerking met Rihanna zal gaan uitbrengen. Ik ben van plan sowieso voor een van de lipsticks te gaan. Ik weet eigenlijk al wel zeker dat er wel een super kleur tussen moet zitten wanneer ik bedenk dat Rihanna achter de collectie zit! M.A.C. make-up is onder andere verkrijgbaar bij de Bijenkorf.

Wat vind jij van de samenwerking tussen Rihanna en M.A.C.?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Rihanna ft. M.A.C.

  1. Gaaf, hoop dat ze met zowel een edgy lijn zoals haar laatste album en een meer toned down lijn naar buiten komen.

    Like

  2. Aaah wat gaaf! Echt heel tof!

    Like

  3. Haha jij reageert net zo als ik haha xx

    Like

Geef een reactie

