‘680 Khaki Perry’ Catrice

Laatst kon je het lakje al in het shoplogje, de review en de nail-art in een voorbij zien komen. Het lakje 680 Khaki Perry had ik als enige van de vier niet gebruikt in de nail-art. Daarom vandaag de review van dit lakje.

20130219-165240.jpgHet lakje waar ik het over heb is het tweede lakje van links op de foto. Het potje is zoals we zijn gewen van Catrice. Simpel, stevig en handig.

20130219-165408.jpgMet flits.

20130219-165644.jpgZonder flits.

Het lakje heeft een groene khaki kleur met een zilveren shimmer daarin. Ik vind het lakje echt heel mooi. Het is een chique maar toch ook sexy kleur. Zelf vind ik hem super bij denim staan. Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. Het lakje dekt mooi egaal en gepigmenteerd. Geen doorschijnende tip dus. Wel valt me op dat het kwastje van dit lakje anders is dan ik ben gewend van Catrice. Normaal hebben de lakjes namelijk een breed kwastje. Dat heeft deze niet. Toch blijft het lakje gemakkelijk en zonder strepen aan te brengen.

Het lakje kostte me €1,35 dankzij de sale van Catrice. Alle lakjes gingen de afgelopen maand er namelijk uit aangezien de lakjes worden vernieuw met de gloss booster technologie. Normaal kost een lakje van Catrice €2,69 per stuk.

Wat vind jij van een Khaki kleur op je nagels?

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “‘680 Khaki Perry’ Catrice

  1. Hij ziet er mooi uit. En echt een koopje natuurlijk! Leuk, leuk!

    Like

  2. Ik vind het wel iets hebben, het is toch niet te flashy🙂

    Like

Geef een reactie

