Bourjois Fantastic Volume Mascara

1 Februari las ik iets op Facebook wat ik niet helemaal had verwacht! Ik was één van de winnaressen die in het testpanel mocht om de nieuwe ‘Fantastic Volume Mascara’ van het merk Bourjois te testen. Dankjewel Bourjois! Vandaag dus de review van de nieuwe mascara van Bourjois!

IMG_0054De verpakking van de mascara ziet er echt leuk uit. Het paars valt lekker op en ook de naam van de mascara, ‘Fantastic Volume Mascara’, is niet te missen. Verder is de vorm van de mascara net een beetje anders als ‘normale’ mascara’s. Het lijkt wel een beetje op een tube. De bovenkant van de dop is namelijk plat. Door dit platte gedeelte ligt het mascara borsteltje lekker in de hand. Je kunt hem zo goed vasthouden om het borsteltje in de goede richting te houden. Als laatste is het me opgevallen dat de dop echt klikt wanneer je hem dicht draait. Ideaal! Zo weet je zeker dat de mascara goed dicht zit en hij dus niet binnen no-time uitdroogt.

IMG_0056
IMG_0057Behalve de verpakking is ook het borsteltje anders dan we zijn gewend. Er zitten namelijk maar aan één kant haartjes. Ik vind het echt gewoon op een kleine haar borstel lijken. De eerste keer dat ik de mascara aanbracht kwamen mijn wimpers jammer genoeg aan elkaar te zitten. Toen ik de dag er na de mascara nog een keer uit probeerde kwam ik er achter dat wanneer je eerst een subtiel laagje mascara aanbrengt, vervolgens even wacht, en daarna de rest van de mascara aanbrengt hij er perfect uit ziet. Je wimpers worden door het borsteltje mooi gescheiden. Ook worden ze perfect zwart en ogen ze mooi vol. De mascara blijft netjes zitten gedurende de dag en irriteert ook niet aan je ogen. De verpakking is voorzien van een stoppertje waardoor er een perfecte hoeveelheid mascara aan het borsteltje zit. Geen vieze klodders dus.

De mascara is van het merk Bourjois en is verkrijgbaar voor €12,99 per stuk. Make-up van het merk Bourjois is verkrijgbaar bij de drogist bijvoorbeeld bij de DA, de Etos en de Kruidvat.

Welke mascara gebruik jij en wat vind jij fijn aan die mascara?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Bourjois Fantastic Volume Mascara

  1. Wat leuk! Hij ziet er inderdaad erg origineel uit. Hij klinkt fijn!

    Like

  2. Pingback: Opgemaakt december 2013 | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

