020 Metal Flip Nailpolish

Zelf kan ik echt verliefd worden op een effen lakje… Echt vaak zul je mij dus niet zien met een lakje vol shimmet of een special effect. Toch laat ik jullie vandaag dit lakje zien. Ik heb het over een van de Metal Flip lakjes van Miss Sporty.

20130211-134458.jpgOee, in het potje ziet hij er echt heel mooi uit. Het ligt er maar aan op welke manier je het potje houdt welke kleur je ziet. Super gaaf! Het potje ziet er gewoon zo uit als de standaard lakjes van Miss Sporty. Wel is bij dit lakje ‘Metal Flip’ op de dop gedrukt.

20130211-135344.jpg

20130211-135404.jpgOp de foto draag ik 2 laagjes van het lakje. Zoals je kunt zien heeft het lakje verschillende kleurtjes. Je ziet zowel roze en paars als groen en blauw. Super vet. Het lakje is gemakkelijk en netjes aan te brengen en blijft ook goed zitten.

Het lakje is verkrijgbaar in 5 verschillende kleuren. Dit is de kleur 020. Het lakje is van het merk Misa Sporty en is verkrijgbaar bij de Etos. Het lakje kost €2,49 per stuk.

Hou jij meer van effen of special effect lakjes?

1 reactie

Opgeslagen onder Nails

Een Reactie op “020 Metal Flip Nailpolish

  1. Pingback: 030 Metal Flip Nailpolish | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

