DIY Carnavals Outfit

Gisteren is het dan weer van start gegaan. Carnaval.. Zelf hou ik er niet heel erg van. Het verkleden, de muziek enz… Het is gewoon niet helemaal mijn ding. Toch vieren de meeste mensen hier in de buurt carnaval. Sommige zelfs gewoon die hard alle vier de dagen. Het is me opgevallen dat de outfits voor carnaval vaak nog best prijzig zijn. En tsja, om nu nog een post te gaan schrijven over waar je leuke budget pakjes kunt vinden is denk ik een beetje aan de late kant. Toch kan ik begrijpen dat je jouw outfit zou willen afwisselen, al is het maar met verschillende accessoires die bij de outfit passen. Daarom vandaag een post met simpele accessoires die je gemakkelijk zelf zou kunnen maken om jouw carnavals outfit misschien nog net dat beetje extra te geven voor de laatste twee daagjes.

62c86ccfd06d33cb47eb344a9a666d43

52365827390edb1947b495c06533a40d

f13816f617b7bb9a7a7de273897e8084

images

 

Dit waren aan aantal dingentjes die je zonder al te veel benodigdheden en tijd in elkaar kunt zetten om zo toch je outfit wat te veranderen. Voor de dames onder ons die toch voor de laatste dag nog even flink aan de slag willen kwam ik nog een leuke Black Swan DIY tegen. Hiervoor heb je wel het een en ander nodig en hiermee zul je ook wel even zoet zijn om hem helemaal te maken.

Compleet_thumb_398x1200

 

Ga jij nog carnaval vieren? Hoe ga jij verkleed?

2 reacties

Opgeslagen onder DIY

2 Reacties op “DIY Carnavals Outfit

  1. veerle

    ik weet het noch niet maar jou outfit is heel mooi maar vind ik voor me zelf een beetje to much

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

