Pink Tease Nail-Art

Al een poosje heb ik niet echt meer een nail-art gemaakt. Vandaag toen ik aan het werk was kwam ik een handige tool tegen. Niet helemaal waar ik hem had verwacht… In de speelgoedwinkel, maar ja, het is het proberen waard. Vooral voor de prijs.

20130208-203044.jpgDe verpakking ziet er niet al te geweldig uit. Dat had ik voor de prijs ook niet echt verwacht.

20130208-203210.jpg

20130208-203307.jpgHet flesje heeft zowel een pen puntje als een art kwastje. Handig om verschillende nail-arts mee te maken.

20130208-203543.jpgOke, misschien moet ik met het pennetje nog even oefenen om er voor te zorgen dat het wat strakker wordt. De kleur dekt wel mooi. Perfect dus voor de nail-art. Je hoeft nu het lijntje namelijk niet vaker over te trekken waardoor het sowieso netjes blijft.

Dit flesje van Pink Tease kocht ik bij de Toys2Play. Zoals ik al zei niet helemaal de plaats waar je zoiets snel koopt. Het flesje kostte me €1,99 en is verkrijgbaar in het zwart, roze, wit, rood en zilver kleurige glitter. Op deze site vind je meer producten van dit merk. Ik wil gaan proberen om met het pennetje een panter nail-art te maken. Als dit me lukt zien jullie deze zeker voorbij komen hier!

Ga jij nog carnaval vieren? Pas jij jouw nagels aan aan jouw outfit?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nails

Geef een reactie

