DA gezichtsmasker Perzik

Zelf hou ik echt van gezichtsmaskers. Ze geven je net dat beetje extra ontspanning. Tenminste, zo werkt het voor mij. Even geleden is mijn moeder jarig geweest en daarom had ze wat cadeaubonnen van de DA gekregen. Daarvoor haalde ze onder andere dit gezichtsmasker.

20130207-191519.jpg

20130207-191553.jpgHet masker zit in een tube van 100mL. Op de verpakking is duidelijk afgebeeld wat het hoofd ingrediënt van het masker is. In dit geval perzik. Het masker is zoals je kunt zien van het DA huismerk. De verpakking ziet er fris en vrolijk uit.

20130207-191826.jpgHet masker is lekker stevig qua structuur. Hierdoor is hij gemakkelijk aan te brengen op je gezicht. Eerlijk gezegd vind ik de geur niet echt naar perzik ruiken. Hij ruikt wel fris maar niet echt fruitig. Wel is de werking zoals beloofd. Mijn huid voelt na gebruik lekker gehydrateerd, verzorgt en schoon aan. Ook de volgende dag voelt mijn gezicht nog lekker zacht. In de 5 a 10 minuten dat je het masker in laat trekken droogt hij niet op. Met lauw water is hij gemakkelijk weer te verwijderen van je gezicht.

Het masker is verkrijgbaar bij de DA voor een prijsje van ongeveer €3,49. Voor deze budget prijs heb je 100mL aan masker.

Wat is jou favoriete ingrediënt voor in een masker?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

