Sale lakjes Catrice Shoplogje/Nail-art/Review

Ik vertelde jullie al over de sale van zowel Catrice als Essence. Van een aantal van jullie heb ik al gehoord dat er wat lakjes zijn gescoord voor de leuke sale prijs. Ook vertelde ik jullie dat op dit moment ALLE lakjes van Catrice verkrijgbaar zijn met 50% korting vanwege dat de formule van de lakjes is aangepast. De vernieuwde nieuwe lakjes die daarvoor terug komen bevatten namelijk de “Gloss Booster” technologie in tegenstelling tot de oude. Zelf scoorde ik ook vier leuke lakjes en deze laat ik vandaag in een korte shoplog en met een simpele nail-art aan jullie zien.

IMG_0053Van links naar rechts: 200 From Dusk to Dawn, 680 Khaki Perry, 880 No Snow Petrol & 905 Steel My Soul.

Ik heb gekozen voor vier kleurtjes die ik nog niet had. Eigenlijk allemaal hebben ze een lichte shimmer die je dan weer wel zien en dan weer niet. Het licht er dus maar net aan hoe je het lakje in het licht houdt. De swatches van de lakjes heb ik nog niet gemaakt. Wel heb ik met de lakjes 680 Khaki Perry, 880 No Snow Petrol & 905 Steel My Soul een simpele nail-art gemaakt.

IMG_0052Als eerst heb ik de kleur 880 No Snow Petrol op mijn nagels aangebracht. Op de foto draag ik twee laagjes van dit lakje. Vervolgens heb ik eerst het lakje 905 Steel My Soul en vervolgens 680 Khaki Perry met een make-up sponsje aangebracht op de tip van mijn nagel. 

Van de twee lakjes die ik met het sponsje heb aangebracht kan ik natuurlijk nog niet echt veel zeggen. Over het lakje 880 Snow Petrol kan ik jullie natuurlijk al wel wat vertellen. Het lakje dekt mooi. Zoals ik al vertelde draag ik op de foto twee laagjes van het lakje. Één laagje had ook wel gekunnen maar dan scheen op sommige nagels de tip toch nog net wat door. Verder is het lakje gemakkelijk en netjes aan te brengen. Geen strepen en geen bubbeltjes. Ook droogt het lakje redelijk snel.

Normaal kosten de lakjes €2,69 per stuk. Door de 50% korting kostte deze lakjes me nu €1,35 per stuk. Vier voor de prijs van twee laten we maar zeggen dus. Tot wanneer de lakjes met de korting te vinden zullen zijn weet ik niet. Misschien dus nog maar even snel een kijkje nemen? De korting geldt zowel bij de Kruidvat als bij de Trekpleister.

Heb jij nog mooie lakjes gekocht?

3 reacties

Opgeslagen onder Nails

3 Reacties op “Sale lakjes Catrice Shoplogje/Nail-art/Review

  1. Haha. Ik stond een paar dagen geleden ook op het punt dat blauwe lakje mee te nemen, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan. Hij is wel mooi! Leuk dat je alles zo in 1 hebt gedaan, shoplog/nail-art/review! 🙂

    Like

    • He jammer… Dankjewel:) Ik zat eerst nog te twijfelen of het misschien niet te veel in één post was maar toch blijft hij zo wel duidelijk. En tsja, een lakje twee keer voorbij laten komen terwijl ik nu eigenlijk ook alles over het lakje kan vertellen is natuurlijk ook niet echt leuk. x

      Like

  2. Pingback: ’680 Khaki Perry’ Catrice | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

