Six Wallet

Ookal heb ik al teveel portemonnees, toch kan ik het iedere keer weer niet laten om er een mee te nemen als ik een leuke zie. Ook afgelopen week weer. Ik was aan het shoppen met een vriendin en toen kwam ik een schattig portemonneetje tegen. Die moest mee natuurlijk.

20130204-211245.jpgHet is en kleine en schattige accessoire. Deze is verkrijgbaar in pastel roze zoals op de foto, pastel blauw en pastel paars. Niet alleen het model is dus cute maar ook de kleurtjes.

20130204-211632.jpg

20130204-211703.jpgHet portemonneetje heeft 5 vakjes in de binnenkant. Daarvan drie ruimere en twee kleinere. Het middelste vak heeft een rits voor het muntgeld. Aan de achterkant is er nog plaats voor een foto.

Het portemonneetje kocht ik bij de Six voor een prijsje onder de €10,00. Niet duur dus. Ook is hij gemakkelijk mee te nemen in verschillende tassen. Handig voor met uitgaan!

Gebruik jij verschillende portemonnees?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

