Acne killer Mask

Zelf heb ik niet echt last van Acne. Wel is het zo dat wanneer ik te veel chocolade eet of bepaalde gezichtsproducten op mijn gezicht gebruik mijn huid daar niet altijd al te goed op reageert. Van de ene op de andere dag heb ik dan last van onzuiverheden, en ja, dan duurt het ook wel even voor die weer weg zijn. Don’t like that… Toen ik op de middelbare school zat had ik wel veel last van onzuiverheden. Hiervoor heb ik toen verschillende reinigingsproducten, maskers en soort gelijke producten geprobeerd. Jammer genoeg hielp niks. Vandaag laat ik jullie de Acne Killer maskers zien van LuxStyle.

IMG_0033
IMG_0034Het masker zit in een zakje. Ieder zakje bevat 10 mL aan gezichtsmasker. Het is de bedoeling dat je het masker net als alle andere normale gezichtsmaskers aanbrengt. Let hierbij wel op dat je het niet te dicht langs je ogen en je lippen smeert. Deze huid is namelijk gevoeliger dan de andere huid van je gezicht. Na 30 minuten is het masker opgedroogd en kun je het masker voorzichtig van je gezicht ‘pellen’. Was daarna je gezicht met warm water en breng een moisturizer aan. Ik ben benieuwd naar de werking!

IMG_0035Het masker heeft een andere textuur dan andere gezichtsmaskers. Het is wat dikker en wat stroperiger. Echt een geur heeft het masker niet.

IMG_0036
IMG_0039In het zakje zit genoeg om je gehele gezicht mee te bedekken. Wel valt het me op dat dit masker wat lastiger is aan te brengen dan andere maskers. Dit puur door de structuur. Doordat het een wat dikker masker is moet je iets meer moeite doen om het masker overal op je gezicht even dik aan te brengen. Maar na wat smeren lukt dit wel.

Inmiddels heb ik twee van de vijf maskers gebruikt. De eerste keer gebruikte ik het masker tijdens dat ik een bad nam. Dit werkte wat minder goed door de damp die van het warme water afkwam. Hierdoor kon het masker nier goed opdrogen en was het niet mogelijk om het gehele masker na de 30 minuten van je gezicht te pellen. De tweede keer gebruikte ik het masker daarom normaal. Geen waterdamp dus. Toen droogde het masker wel netjes op en kon ik na de 30 minuten inderdaad het masker er gemakkelijk afpellen. 

Na gebruik voelt mijn huid zacht en schoon aan. Ook had ik wat onzuiverheden voor gebruik. De dag na dat ik het masker had gebruikt waren deze inderdaad al aan het wegtrekken. Ideaal dus. Ieder zakje bevat 10 mL aan masker. Voor €19,95 heb je vijf van deze Acne Killer maskers. Je kunt de maskers online bestellen via Lux Style.

Heb jij ervaring met dit of een soort gelijk acne killer masker?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Acne killer Mask

  1. ik wil deze maskers gaan proberen, helpen ze echt goed?

    Like

  2. Jip

    Het werkt inderdaad, maar het eraf halen doet behoorlijk pijn!

    Like

Geef een reactie

