New in panther clothing

Een paar weekjes terug geloof ik liet ik jullie een post zien met panterprint inspiratie. Vandaag kreeg ik dan de twee kledingstukken binnen die ik via Ebay had besteld.

20130128-195105.jpg

20130128-195145.jpg

20130128-195324.jpg

20130128-195404.jpgDe eerste trui was is iets anders dan ik had verwacht. Mijn verwachting was namelijk dat hij wat meer oversized zijn. De blouse is wel zoals ik had verwacht. Lekker oversized en toch vrouwelijk.

Komen er bij jou nog bestellingen binnen? Zo ja, wat?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “New in panther clothing

  1. Leuk, leuk. Het shirtje ziet er inderdaad wel wat strakker uit zegmaar dan ik had verwacht, maar ik blijf hem fantastisch vinden! De blouse staat je ook mooi. x

    Like

Geef een reactie

