Garnier Skin Naturals Reinigingsmelk

Iedere avond moet het weer gebeuren. De make-up die je ’s ochtends in alle zorgvuldigheid hebt aangebracht moet er weer af. En dat gaat jammer genoeg niet altijd even gemakkelijk aangezien het ook weer niet de bedoeling is dat alles gedurende de dag halverwege je gezicht hangt… In het Etos shoplogje van laatst kon je de Garnier reinigingsmelk die ik voor €1,00 had gescoord al voorbij zien komen. Vandaag de review.

IMG_0028
IMG_0029De fles is niet al te groot. Lekker handzaam en ook nog eens stevig. Ook zal de dop niet snel zomaar opengaan. Hij zit namelijk behoorlijk strak vast geklikt. De reinigingsmelk bevat rozen extract en is extra zacht voor de huid. Ook geschikt dus voor de gevoelige huid.

IMG_0030Echt een droge huid heb ik niet. Wel is mijn huid erg gevoelig en wanneer ik dus gebruik maak van een te agressieve reinigingsmelk reageert mijn huid daar  vaak niet al te geweldig op.

IMG_0031
IMG_0032Let alsjeblieft niet op de donkere waas op mijn hand. Dit komt namelijk omdat ik druk aan het swatches was geweest met de palletjes  net voordat ik de foto’s van de reinigingsmelk maakte. De reigingsmelk is dun en voelt zacht aan. Ook ruikt hij echt heel erg lekker. De geur is niet te overdreven maar een klein beetje zoet, roosachtig denk ik zo. Zoals er wordt belooft verwijderd de melk inderdaad je make-up gemakkelijk van je gezicht en ogen. Ook waterproof make-up is inderdaad binnen no-time verdwenen. Na gebruik voelt mijn huid lekker zacht aan. Gelijk zacht, verzorgd en schoon. Vaak voelt mijn huid na gebruik van een reinigingsmelk de volgende dag vettig aan maar dit is minimaal na het gebruik van deze reinigingsmelk.

De reinigingsmelk is van het merk Garnier en komt uit de Essentials lijn voor de gevoelige huid. Waarom de reinigingsmelk zoveel is afgeprijsd weet ik niet. Ik kocht hem bij de Etos voor slechts €1,00. Normaal kost de reinigingsmelk €4,57. Voor deze prijs heb je een flacon van 200mL.

Welke producten van Garnier gebruik jij het liefst?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Garnier Skin Naturals Reinigingsmelk

  1. Oeh geweldige korting! Hij klinkt ook effectief en sinds een tijdje ben ik helemaal verknocht aan rozengeur: mild en lief.

    Like

Geef een reactie

