NYC HD Color ‘793 Fashion Bootcamp’ & ‘817 South Street Seaport’

Mede dankzij jullie lieve lezeressen is het dan eindelijk zover. Afgelopen week heb wat producten ontvangen die ik mag gaan testen en voor jullie mag gaan reviewen. Ik ben er echt super blij mee! Vandaag laat ik jullie twee van de vier palletjes zien en overmorgen zullen de andere twee voorbij komen in een review. Ik heb het over de HD Color palletjes van NYC. Deze palletjes zijn verkrijgbaar in zes of zeven verschillende varianten. Vandaag laat ik jullie ‘793 Fashion Bootcamp’  en ‘817 South Street Seaport’ zien.

IMG_0013
IMG_0015‘793 Fashion Bootcamp’  en  ‘817 South Street Seaport’ zijn de bovenste twee palletjes op de eerste foto en de twee linker palletjes op de tweede foto. De doosjes zien en voelen lekker stevig. Alle vier de palletjes hebben een doorzichtige bovenkant waardoor je de oogschaduw kleurtjes mooi kunt zien. Op de doorzichtige bovenkant is in zilver kleurige letters het logo van NYC gedrukt. Eigenlijk zoals we al wel gewend zijn van NYC. Ieder palletje bevat een highlighter, een creasekleur, een contourkleur en een all over lid-kleur. Een perfect palletje dus voor een complete look.

IMG_0016
IMG_0017Met flits
IMG_0018Zonder flits

Om te beginnen het palletje genaamd ‘793 Fashion Bootcamp’. Het palletje bevat mooie warme kleuren. Alle vier de kleurtjes bevatten een lichte shimmer. Niet te overdreven aanwezig maar mooi subtiel. Naar mijn idee is een knallende shimmer bij deze kleurtjes ook echt niet nodig. De lichtste kleur van het palletje is de highlighter, de donkergroene kleur zou ik gebruiken als de creasekleur, de leverkleur (weet niet hoe ik hem anders moet omschrijven) zou ik gebruiken als de all over lid-kleur en de donkerste kleur van het palletje als de contourkleur. De pigmentatie van alle kleurtjes is mooi. Misschien dat hij van de twee donkere kleurtjes nog net wat intenser had kunnen zijn, maar wanneer je ze in een look gebruikt komen de kleuren samen heel mooi uit.

IMG_0019
IMG_0020Met flits
IMG_0021Zonder flits

Hierboven het palletje genaamd ‘817 South Street Seaport’. Dit is denk ik mijn favoriete palletje van de vier. Ook dit zijn weer mooie warme tinten met een lichte en subtiele shimmer. Bij dit palletje zou ik ook weer de lichtste kleur gebruiken als de highlighter, de licht roze of de lichte bruine/oudroze kleur zou ik gebruiken als de all over lid-kleur en de creasekleur en de donkerste kleur van het palletje als contourkleur. De pigmentatie van dit palletje is net wat beter dan het eerste palletje. Al zijn het lichte kleuren, toch trekken ze de aandacht door de mooie dichte kleur dekking.

Overmorgen laat ik jullie de andere twee palletjes zien. Deze heten ‘797 Gothic Harlem’ en ‘822 How I Met You’. De HD Color palletjes kosten allemaal €3,99 per stuk. Lekker budget dus! Één palletje bevat 6 gram aan oogschaduw. Dat is dus 1,5 gram per oogschaduw kleur. De palletjes zijn verkrijgbaar bij de wat grotere Kruidvat filialen. Zowel voor de prijs als voor de kwaliteit vind ik de palletjes een aanrader. Het zijn leuke kleurtjes, ze hebben een prima pigmentatie en zijn ook nog eens gemakkelijk om mee te nemen om je look snel mee bij te werken. Love it!

Heb jij een van de HD Color palletjes? Zo ja, wat vind jij er van en gebruik je hem vaak?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “NYC HD Color ‘793 Fashion Bootcamp’ & ‘817 South Street Seaport’

  1. Pingback: NYC HD Color ’797 Gothic Harlem’ & ’822 How I Met You’ | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

