‘Black Mud Body Wrap’ Review

Gisteren liet ik jullie al mijn aankoop zien. De ‘Black Mud Body Wrap’. Ook vertelde ik al dat ik die gisteravond uit wilde gaan proberen. Dat heb ik dan ook gedaan. Het masker voor je gehele lichaam kwam ik tegen bij de ‘Tiger Store‘.

IMG_0007
IMG_0008
IMG_0010Het masker zit zoals ik jullie gister al liet zien in een zak. Deze zak bevat 600 gram aan masker. Behoorlijk veel dacht ik zo, maar tot mijn verbazing is de hele zak in één keer op gegaan. Ook zou het niet handig zijn om het masker in meerdere keren te gebruiken. Het is namelijk gewoon onmogelijk de zak goed te sluiten om er voor te zorgen dat het masker niet op zou drogen. Het masker is vrij van parabenen en parfum. De ingrediënten van het masker zijn onder andere olijfolie, aloë vera, zeewier en vitamine E. Voor gebruik moet je het masker aanbrengen over je gehele lichaam en gedurende 15 à 20 minuten in laten werken… Vervolgens spoel je het masker met schoon water en zonder zeep weer van je lichaam af. Het masker is verkrijgbaar bij de Tiger Store voor maar €4,00. Een leuk prijsje dus.

IMG_0009
IMG_0011Het masker is zoals je kunt zien een dik bruin goedje. Er zitten hele kleine korreltjes in. Deze voel je niet bij het aanbrengen op je huid maar wel wanneer je het masker er afspoelt. Het masker smeert gemakkelijk en lekker uit. Automatisch breng je eigenlijk een wat dikkere laag aan op je huid. Het masker is donkerbruin van kleur en droogt gedurende de 15 à 20 minuten dat hij op je huid zit op sommige plaatsen op. Dat ligt natuurlijk aan de dikte van het masker. Wanneer hij opdroogt krijgt het masker echt een grijs/bruine kleur.

IMG_0012Tsja, na 15 à 20 minuten maar afspoelen dan. Het nadeel is dat het masker na een poosje toch echt wel koud wordt… Sta je daar buiten het bad en buiten de douch. Pik zwart… En maar wachten tot de tijd om is aangezien je eigenlijk niks anders kunt doen. Vervolgens afspoelen en het resultaat van hoe het bad er daarna uit ziet zie je hierboven… Je moet uiteindelijk dus niet alleen jezelf masker vrij maken maar ook het bad of de douch want echt alles wordt helemaal vies. Wel voelt mijn huid lekker zacht aan na gebruik. Je moet wel wat moeite doen het masker er goed af te krijgen, alles weer schoon te maken en tijden het wachten wat kou lijden, maar tsja… Dan heb je ook een lekker zacht huidje! Of ik het masker nog een keer zou kopen weet ik niet. Ik denk het niet puur door het gedoe met het wachten en de rotzooi die het masker maakt. Toch wil ik het masker aanraden gewoon omdat het leuk en ook wel lekker is om een keer uit te proberen. En voor die €4,00 hoef je het ook niet perse te laten. Hou er wel rekening mee dat je wel wat tijd nodig hebt voor het masker!

Ga jij het masker uitproberen? Ken jij nog een andere body wrap?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “‘Black Mud Body Wrap’ Review

  1. Klinkt top, wat een zacht prijsje! Ik moet maar een op zoek gaan naar een minder vervuilend alternatief, als ik iets leuks vind laat ik het je zeker weten! x

    Like

Geef een reactie

