Bought: ‘Black Mud Body Wrap’

Stiekem is het iets wat ik al een poosje wil uitproberen. Een masker niet alleen voor je gezicht maar voor je hele lichaam. Afgelopen week nam ik met een vriendin een kijkje in de ‘Tiger Store’ in Arnhem. Deze vind je in de Koningstraat op nummer 70. In deze winkel hebben ze van allerlei leuke spulletjes. Van simpele note boekjes, tot spelletjes en verzorgingsproducten. Toen ik bij het stukje met verzorgingsproducten kwam zag ik al van alles met dode zee mineralen staan. Super lekker en verzorgt je huid ook nog een top. Ook kwam een een zakje tegen met daarin een body wrap… Een masker voor je lichaam!

IMG_0007
IMG_0008

 

Ik denk dat ik het masker vanavond ga uitproberen en dat de review er van deze week voorbij zal komen. Het masker zit in een zak. Niet helemaal handig wanneer je het in meerdere keren wilt gaan gebruiken. Ik weet niet precies hoeveel ik nodig ga hebben, maar het lijkt me sterk dat de gehele zak met 600 gram aan masker helemaal leeg zal zijn na gebruik. Het masker is vrij van parabenen en parfum. De ingrediënten van het masker zijn onder andere olijfolie, aloë vera, zeewier en vitamine E. Voor gebruik moet je het masker aanbrengen over je gehele lichaam en gedurende 15 à 20 minuten in laten werken… Vervolgens spoel je het masker met schoon water en zonder zeep weer van je lichaam af. Het masker is verkrijgbaar bij de Tiger Store voor maar €4,00. Een leuk prijsje dus.

Zelf ben ik erg benieuwd of het masker daadwerkelijk werkt. Een lekker zacht huidje is natuurlijk altijd welkom. Vooral met dit weer kan je huid wel een extra boost gebruiken… Dus vanavond maar eens een lekker ontspannen beauty avondje met een gezichtsmaskertje, een lichaam masker, nagels doen en een warm bad. Ik ben benieuwd!

Wat doe jij om je huid deze dagen een extra boost te geven? Heb jij ervaring met een body wrap?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Bought: ‘Black Mud Body Wrap’

  1. Lonneke

    Lijkt me een fijn product! Ben benieuwd naar je review 🙂

    Like

Geef een reactie

