Subtiele panter print

Zelf hou ik er normaal niet zo erg van. Panter print. Vooral niet als het helemaal over de top gaat… Dan wordt het naar mijn idee al snel een beetje aso als je begrijpt wat ik bedoel. Toch ben ik de afgelopen tijd een aantal kledingstukken en outfits tegen gekomen die mij wel aanspraken. Ik heb zelfs twee kledingstukken met panter print besteld. Vandaag wil ik jullie daarom een aantal inspiratie foto’s laten zien met daarop op een subtiele en leuke manier een panter printje.

290_01foto 3
foto 2 (7)
foto 1
Panther set!    come: http://i-fashion-it.blogspot.com

US $19.99

De eerste twee kledingstukken, de trui en de denim blouse, met panter print heb ik zelf besteld. Ik ben erg benieuwd hoe het staat. Op de afbeelding vind ik ze er beide echt heel leuk uit zien. Op de andere foto’s zie je nog een aantal panter printjes die wanneer je ze alleen daar draagt niet snel over de top zullen overkomen. 

Wat vind jij van panter printjes? Wanneer kunnen ze volgens jou wel en wanneer niet?

7 reacties

Opgeslagen onder Fashion

7 Reacties op “Subtiele panter print

  1. Aah, ik zag die eerste trui ook op eBay! Wilde hem kopen, maar nog niet gedaan. Ik vind die zó leuk! Maar inderdaad, vaak wordt panterprint nogal ordinair gecombineerd maar het kan juist ook heel leuk zijn. Bij The Sting zag ik ook zo’n soort denimblouse met panterprint en ook nog shorts met panterprint, zagen er ook mooi uit.
    Die legging onder die gescheurde broek vind ik ook wel heel tof staan!

    Like

    • Okeoke, Leuk dat je dat zegt! Misschien komende week maar eens een kijkje nemen dan bij The Sting. Zodra de trui en de blouse binnen zijn zal k een post online plaatsen met daarin de foto’s. Ik ben benieuwd of het echt iets is. Heb namelijk al paar keer gehad dat het artikel totaal niet overeen kwam met het product op de foto. Jammer is dat dan weer. xx

      Like

  2. Ik snap je punt als je zegt dat het snel aso word. Maar ik moet zeggen dat dit goeie items zijn echt leuk en ook erg trendy.
    love it!
    wil je misschien ook op mijn blog kijken ?
    of mensen vertellen over mijn blog (heb pas een eigen blog!

    Like

    • Ik heb een kijkje genomen op je blog! Leuk al die verschillende outfits! Zeker een blog die ik zou aanraden;) xx

      Like

      • echt?! thanks! ik hoop meerdere reacties te kunnen krijgen want dat is iets waar ik nog aan moet werken ..
        tips?

        Like

      • Gewoon lekker door blijven bloggen op de manier die jij fijn vindt. Mijn blog bestaat volgende maand een jaar en doorzettingsvermogen is eigenlijk naar mijn idee wat je nodig hebt voor succes. Je lezeressen geven vanzelf aan wat zij fijn en leuk vinden. Je blog ziet er nu netjes uit dus ik zou zeggen, gewoon door gaan! xx

        Like

Geef een reactie

