Etos Shoplogje

Uit school moest ik snel even langs de Etos. Mijn deo was op, en tsja, zonder deo is ook niet altijd al te fris… Dus snel de bus uit en op het laatste moment voor sluitingstijd even naar binnen. Toen ik de Etos binnen kwam zag ik het al… Een tafel vol aanbiedingen voor €1,00… En ja, je raadt het nu natuurlijk al. Dat werd niet met slechts alleen de deo naar buiten.

IMG_0137

 

Zoals je op de afbeelding hierboven ziet nam ik ook een make-up remover van Garnier mee en een blush van het Etos huismerk. Deze waren allebei afgeprijsd naar slechts €1,00 en tsja, daarvoor kon ik ze niet laten liggen. Leuk om te testen hier. Verder kocht ik zoals ik al vertelde de spulletjes die ik nodig had. Aangezien het 2 voor de prijs van 1 deo was op die van Dove nam ik twee verschillende deo’s mee. Bij de kassa spotte ik nog twee nagellakjes… Na even twijfelen besloot ik die toch maar terug te leggen. Volgende keer misschien?

Zoals ik al vertelde kostte zowel de make-up remover als de blush beide €1,00.  De twee deo’s kostte normaal €3,55 en €3,96. Nu had ik deze twee samen voor €3,76.

Heb jij zo nog leuke kortingsacties op het oog?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

