Lashes to Kill Falsh Lashes Mascara Actie

Gisteren en woensdag konden jullie al twee berichten over de nieuwe collectie van Catrice voorbij zien komen. Vandaag dan nog een leuke mededeling. Ik vertelde jullie namelijk al dat de producten die het assortiment gaan verlaten deze met 50% korting zullen verlaten. Dit vanaf februari 2013. Nog eventjes wachten dus. Ook de nieuwe producten zullen in februari in de schappen van de Catrice verschijnen. Nu de leuke actie! 

CATRICE mascara actie

 

Koop vanaf 14 januari tot 1 februari een ‘Lashes to Kill Ultra Black Mascara‘ of een ‘Lashes to Kill Waterproof Mascara‘ en krijg de nieuwe ‘Lashes to Kill Falsh Lashes Mascara’ uit de nieuwe collectie er gratis bij! Hoe leuk is dat! Zo kun je de nieuwe mascara van Catrice al proberen voor deze ook nog maar officieel in de winkel ligt. Deze actie geldt zowel bij de Kruidvat als bij de Trekpleister! De mascara’s op onderstaande afbeeldingen zijn de mascara’s waarbij je de nieuwe ‘Lashes to Kill Falsh Lashes Mascara’ ontvang!

Ben jij van plan gebruik te maken van deze leuke actie?

 

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Lashes to Kill Falsh Lashes Mascara Actie

  1. Gemma

    Leuk, ga ik zeker doen. Doe je ook fimpjes en win acties?

    Like

    • Filmpjes zit ik nog over te twijfelen. Ik wil het wel gaan doen alleen het idee dat ik volop met mn gezicht op youtube kom te staan vind ik nog beetje griezelig. Winacties doe ik zeker! Februari bestaat About Beauty and Fashion 1 jaar dus wie weet! Xx

      Like

Geef een reactie

