Mono Oogschaduw 66 Hema

Gisteren liet ik jullie de compact blusher van de Hema al zien in een review. In de shoplog waar je deze blush ook kon zien zag je ook een mono oogschaduw meenam bij de Hema. Vandaag review ik deze voor jullie.

IMG_0135
IMG_0134Het doosje komt behoorlijk overeen met het doosje van de blush. Het doosje is simpel en toch chique. Ook hier is er weer een venstertje waardoor je gemakkelijk de kleur van de oogschaduw kunt zien. Echt heel veel meer heb ik niet te vertellen over het doosje. Het doosje komt veel overeen met de verpakking van de blush.

IMG_0136De oogschaduw is netjes gepigmenteerd en heeft weinig fall out. Mijn bedoeling was om de oogschaduw als highlighter te gebruiken bij een look, maar hier is hij ben ik bang net wat te donker voor. Wel lijkt hij me erg mooi om aan te brengen op het bewegend ooglid om bijvoorbeeld te gebruiken als basis voor een smokey eye look. De oogschaduw heeft een hele minimale shimmer in zich. Heel subtiel dus.

De oogschaduw is net als de blush van het Hema huismerk. De kleur heeft het nummer 66 en kost €3,50. Helemaal niet duur dus. 

Welke oogschaduw gebruik jij als highlighter?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

