Hema & H&M Shoplogje + Eyeliner kwast Hema Review

Ook al neem ik mij iedere keer naar een flinke shopsessie weer voor om voorlopig even rustig aan te doen, toch lukt het me steeds weer niet. Ik kom dan iets tegen voor een leuk en vaak ook klein prijsje, en tsja, ik moet het dan gewoon meenemen. Zo ook de producten die in dit shoplogje voorbij komen. Ook review ik gelijk kort en bondig het eyeliner kwastje van de Hema die ik ook meenam. IMG_0128Het parfumflesje dat je ziet op de foto ziet komt van de H&M. Deze heeft geen bepaalde naam, maar hij is naar mijn idee behoorlijk herkenbaar aan de roze glanzende verpakking. Dit flesje is op dit moment afgeprijsd van €4,95 naar €3,00. De parfum ruikt fris en blijft redelijk goed zitten gedurende de dag. Zelf hou ik wat meer van zoetere geurtjes. Dit geurtje heeft een wat meer bloemige wat sterkere geur.

Verder nam ik bij de Hema een blush mee. Ik koos voor de kleur 32. Het is een compact blush in een stevig en redelijk chique doosje. De blush heeft een beetje een oud roze kleur. Deze laat ik jullie een van deze dagen zien in een review. Deze kostte €3,99.

Ook nam ik een oogschaduw mee. Deze wil ik gebruiken als highlighter. Hij bevat een lichte shimmer. Het is een mono oogschaduw in de kleur 66. Deze kostte €3,50.

Als laatste zie je op de foto het eyeliner kwastje van de Hema. Normaal gebruik ik het eyeliner kwastje van Essence. Deze gebruik ik nu al meer dan een jaar en ik ben meer dan tevreden over de kwaliteit van dit kwastje. Puur door mijn luiheid vond ik dat ik er nog een nodig had. (Ik heb er namelijk al drie staan… Oeps…) Ik ben namelijk gewoon te lui om het kwastje schoon te maken na gebruik. Daarom nam ik dit kwastje nog mee. Het voordeel van dit kwastje is dat deze wat kleiner is dan die van Essence. Gemakkelijker dus om mee te nemen in je make-up tasje. Zowel het kwastje van Essence als die van de Hema hebben synthetische haartjes. Wel valt het me op dat het kwastje van de Hema meer prikt dan het kwastje van Essence. Dit is het enige nadeel wat ik heb gevonden aan het kwastje. De haartjes zijn mooi stevig en blijven mooi in model waardoor je een mooi strak lijntje kunt trekken. Het kwastje kost tussen de €2,00 en €3,00.

Wat is jou ervaring met make-up van de Hema?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Hema & H&M Shoplogje + Eyeliner kwast Hema Review

  1. Dat Hema kwastje splitst zich na een tijdje in tweeën wat erg vervelend is.. Maar voor die prijs kun je snel een nieuwe kopen. Maar wel nog een nadeel 😉

    Like

    • Dat is erg lastig ja. Ligt het niet aan de manier van schoonmaken misschien? Ik heb dit namelijk ook al een keer bij een van mijn kwastjes gehad maar dat kwam dus doordat ik hem te ‘ruw’ schoon maakte… En inderdaad… Voor dit prijsje is een nieuwe kopen geen probleem. X

      Like

  2. Ik hou ook van zoete geuren 🙂 Misschien eens een kijkje gaan nemen voor het parfum :p

    Like

Geef een reactie

