Primark Lente Sneak Peak

Primark is echt een winkel waar ik niet genoeg van kan krijgen. Lekker budget, verschillende stijlen en ja… Het is gewoon super veel! Wel moet je altijd even zoeken naar de leuke spulletjes bij de Primark. Tenminste, dat is mijn mening. Toen ik op het internet deze afbeelding voorbij zag komen met de lente collectie van 2013 moest ik deze natuurlijk aan jullie laten zien! De lente begint natuurlijk nog lang niet, maar de collectie zal al vanaf januari verkrijgbaar zijn in de winkels. Een aantal producten op onderstaande afbeelding laten nog even op zich wachten, maar het meeste is dus vanaf januari shopbaar!

Zelf heb ik het jurkje, de rugzak, het blousje met de studs op de graag en het jasje dat het model aan heeft op mijn wishlist gezet. Ik ga dus zeker binnenkort een keer weer een kijkje nemen bij de Primark. De prijzen weet ik jammer genoeg niet. Ik kon deze namelijk alleen in ponden vinden en ik ben bang dat wanneer ik deze omreken ze niet kloppen met de adviesprijzen van de Nederlandse Primark.

Welk product staat er op jou wishlist?

 

 

4 reacties

Opgeslagen onder Fashion

4 Reacties op “Primark Lente Sneak Peak

  1. Wauw, dat ziet er allemaal veelbelovend uit!😀

    Like

  2. De tasjes zien er weer zo leuk uit! Ik hou gewoon van de Primark-prijzen, echt geweldig.

    Like

Geef een reactie

