Lookbook Favorites #12

Terug van weg geweest vandaag een post met mijn Lookbook favorieten van de afgelopen tijd. Jammer genoeg zijn er veel zomerse outfits te zien op Lookbook.nu. Dat is natuurlijk niet helemaal toepasselijk voor ons hier in dit koude landje.

WHITE WINTER
BY IVY X., STYLIST @THISIS_WHATWEDO.COM FROM VANCOUVER

2738098_lb270Het is niet bepaald een jas die ik zou dragen. Maar toch vind ik deze outfit meer dan waard om aan jullie te laten zien. De bordeaux rode kleur van het rokje en de tas matchen mooi bij elkaar. De rest van de outfit is mooi rustig gehouden door grijs tinten. Ook vind ik de hoge sokken erg leuk staan bij de outfit.

HI JACK
BY KAMA S., 14 YEAR OLD GIRL FROM POLAND

2737145_IMG_4221Een hele andere soort outfit als die van de eerste afbeelding. Toch vind ik deze ook echt leuk. Lekker stoer met de denim blouse, de beanie, het Jack Daniels shirt en de boots er bij. Het past gewoon helemaal bij elkaar.

KHAKI PARKA
BY ARIADNA M., 20 YEAR OLD STUDENT FROM POZNAN, POLAND

2737090_00AriadnaSuper stoer deze jas. Zelf heb ik er inmiddels ook een in mijn bezit. Een Army Jacket. Door de wol aan de binnenkant van de jas zit hij super lekker warm.

BURGYNDY + BLACK
BY WOWS ., ENGINEER, IMAGE CONSULTANT & BLOGGER AT WWW.WITHORWITHOUTSHOES.COM FROM SPAIN, VALENCIA

2737119_BURGUNDY_and_BLACKDe leren broek is echt helemaal in. Zowel in het zwart als in het bordeaux rood. Zelf staat de zwarte variant bij mij op de wishlist. Makkelijk te combineren met heel veel outfits.

CONFESSION
BY RACHELLA K., 19 YEAR OLD STUDENT AND FASHIONBLOGGER FROM A FAIRYTALE

2735635_NaamloosDe boots op de foto zijn ook niet weg te slaan uit het fashion beeld. Er zijn verschillende varianten die op dit moment veel worden gedragen. Vooral de variant met studs doet het erg goed. De jas op de outfit foto vind ik ook heel leuk. Hij ziet er chique en speels tegelijk uit. Helemaal mijn ding.

Het zijn nog steeds niet echt veel outfits. En ook lang niet allemaal zou ik ze aantrekken zoals ik al vertelde. Ik vind het leuk om lekker op lookbook.nu rond te snuffelen opzoek naar fashion inspiratie. Alleen tsja, de vele zomerse outfits zijn niet helemaal goed getimed voor ons jammer genoeg. Ik ga gewoon weer lekker opzoek naar leuke outfits, en wanneer ik er weer wat verzameld heb zien jullie ze vanzelf weer voorbij komen!

Welke outfit of welk kledingstuk spreekt jou het meest aan?

1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “Lookbook Favorites #12

  1. Wat een mooie plaatjes zijn het allemaal weer! De jas van de eerste foto is inderdaad apart, maar deze foto spreekt mij denk ik toch het meest aan. Ik vind de kledingstukken in deze outfit samen heel mooi gecombineerd!

    Like

Geef een reactie

