New Year Nails

Als eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor het afgelopen jaar. About Beauty and Fashion bestaat sinds februari. Inmiddels dus bijna één jaar. Nog steeds schrijf ik dagelijks met veel plezier een post over mode, make-up of een ander leuk onderwerp voor jullie! Natuurlijk heb ik net zo als jullie het afgelopen jaar ook wat mindere momenten gehad, en ook heb ik er toen over nagedacht of het bloggen wel echt iets voor mij was. Iedere keer op die momenten kreeg ik zulke lieve comments van jullie dat het mij weer nieuwe kracht en inspiratie gaf om toch weer een post te schrijven. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het zo goed zou gaan en ik inmiddels al zoveel lezeressen zou hebben! Super bedankt voor jullie lieve comments! Ik hoop dat ik jullie allemaal weer terug zie in 2013! Allemaal veel plezier vanavond en alvast Happy New Yeaaarrr!!! Love u! xx Lisa

Voor oud en nieuw trekken we net als bij kerst weer van alles uit de kast. Een leuke outfit, een mooie make-up look, een sexy hair-do en ja, daar hoort natuurlijk ook een spetterende nail-art bij. Om jullie wat inspiratie te geven op deze al weer laatste dag van het jaar een post vol inspiratie voor de leukste nail-arts. Enjoy!

Perfect nails for New Years

nails for a black tie event!

new years nails from traceface!!

New Years Eve nails

The Best Nail Art From the New York Spring 2013 Runways: Julep for Katie Gallagher:  Black gold.

Glitter dipped matte nails

Nail of the Day: Glitter, glitter and more glitter #nails

Glitter accent nail

Blue glitter nails

Green Glitter Nails

Glitter French Manicure. love how this looks!  Need to try it!

pink + pink glitter // nails

Glitter Bomb Accent Nails - Valiantly Varnished

Zoals het je vast wel is opgevallen lekker veel glitter inspiratie. De glitters doen me denken aan het vuurwerk dat vanavond te zien zal zijn. Al die mooie glinstertjes en kleurtjes. Ook wanneer je uitgaat steel je natuurlijk helemaal de show met de perfecte glitter nail-art. Ik hoop dat jullie genoeg inspiratie hebben opgedaan in deze post! Nog een keer Happy New Year en maak er een leuke avond van!

Welke nail-art spreekt jou het meest aan?

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op “New Year Nails

  1. Mooie inspiratie! Ik houd van alles met glitters<3 Haha. x

    Like

  2. Helemaal pro glitters, daarom lijken mijn nagels nu ook wat op die eerste foto. Erg leuke inspiratiefoto’s!

    Like

Geef een reactie

