Knuckle case Iphone4(s)

In mijn eerste Instagram inspiratie post kon je al een afbeelding voorbij zien komen met de bumper die ik jullie vandaag laat zien. De knuckle case of ook wel de boxbeugel bumper voor de Iphone 4 en de Iphone 4S. Zelf vind ik hem echt super gaaf. De bumper is stoer en fashionable te gelijk! Aangezien ik eerst niet wist hoe de bumper genoemd werd ben ik maar weer eens op Instagram gaan zoeken. En ja hoor, daar vond ik de zoekterm die mij naar de stoere bumpers leidde.

IMG_0009Hierboven nog een keer de afbeelding die ik jullie al in de eerste post liet zien. Super gaaf, vinden jullie niet? Behalve in het goud heb je de bumper ook nog in andere kleuren.

Wanneer je op google zoekt met de zoekterm ‘knuckle case *silver*’ of ‘boxbeugel bumper *zilver*’ vind je verschillende verkoop adressen. De kleur tussen de *sterrentjes* kun je aanpassen in de kleur die jij graag zou willen. De prijs varieert van €12,95 tot €35,00. De duurdere variant is qua kwaliteit wat beter aangezien deze is gemaakt van een wat steviger materiaal. 

Ik ben van plan er zelf ook een in het zilver te gaan bestellen. Ik vind deze bumper er namelijk echt super gaaf uitzien. Wel denk ik dat ik voor de budget versie van de bumper ga aangezien het naar mijn mening niet bepaald een bumper is die je er 24/7 om je Iphone zult hebben. Je moet namelijk al behoorlijk grote broekzakken hebben om hem zonder tas mee te kunnen nemen. De budget versie vind ik dan goed genoeg voor de fashionable momenten waarop ik hem wil gebruiken.

Wat vind jij van de knuckle case?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

