119 City Blackout & 155 Gramercy Glitz

Soms moet je gewoon eens een keer wat anders kiezen dan dat je normaal altijd al kiest. Ik hou namelijk niet bepaald van zwarte en glitter nagellak. Waarom? Zwart is gewoon te donker… Ik kies dan liever voor donker blauw, donker groen of donker rood dan voor zwart. Glitter nagellak.. Tsja waarom ik die niet vaak kies… Bij de meeste glitter lakjes is het gewoon onmogelijk om ze nog van je nagels te krijgen. Toch kon ik deze combinatie niet laten staan toen ik ze in de schap van NYC zag staan. Ik moest ze gewoon meenemen…

image (1)Links op de foto zie je het lakje 119 City Blackout en rechts op de foto het lakje 155 Gramercy Glitz. De flesjes van de lakjes zien er weer uit zoals we zijn gewend van NYC. Stevig met een doorzichtig potje en een zwarte dop. Op de dop is het logo van NYC in het plastic gedrukt.

imageOp de foto draag ik twee laagjes nagellak. Bij mijn ringvinger heb ik slechts één laagje van het zwarte lakje aangebracht en twee laagjes van het glitter lakje. Beide lakjes dekken goed. Tot mijn verbazing komen er echt veel glitters op je nagel. Wel had ik gedacht dat deze meer roze zouden zijn. Misschien dat het aan de zwarte ondergrond ligt dat de glitters meer groen/blauw zijn. Maar mooi zijn de lakjes zeker.

De lakjes behoren bij het normale assortiment van NYC en kosten net zo als de andere lakjes €2,99 per stuk. Ieder flesje bevat 9,7 mL aan nagellak. Zelf vind ik deze lakjes in combinatie met elkaar echt perfect voor oud en nieuw. Lekker feestelijk en ook nog chique. De make-up van het merk NYC is verkrijgbaar bij de grotere filialen van de Kruidvat.

Wat vind jij van zwarte en glitter nagellak?

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op “119 City Blackout & 155 Gramercy Glitz

  1. leuk, ik volg je via bloglovin’ xx

    Like

Geef een reactie

