MAX Action Lipstick

Eigenlijk zou ik het gewoon vaker moeten dragen… Ik heb het over lipstick… Het geeft je gezicht net wat meer kleur. Je lippen vallen lekker op en geven het totaal plaatje van je kleding en ook je make-up natuurlijk net dat beetje extra om die finishing touch te bereiken. Toen ik laatst bij de Action was zag ik deze twee super leuke rood kleurige lipsticks liggen en dat voor maar €0,49…! Die moest ik dus gewoon meeneme

IMG_0099De lipsticks zijn per twee verpakt. Die €0,49 voor twee lipsticks is dus serieus gewoon helemaal niks. Zoals je kunt zien op de afbeelding hierboven koos ik voor de kleuren Cranberry en Rose Red. Twee rood tinten. Na ja, rood roze tinten.

IMG_0101Links op de foto zie je de kleur Rose red en rechts op de foto de kleur Cranberry. De verpakking is erg simpel en echt helemaal van plastic. Maar ja, wat wil je voor zo’n prijsje. De verpakking ziet er simpel maar netjes uit en is nog vrij stevig

IMG_0102Het zijn twee matte lipsticks. Links op de foto zie je de kleur Rose red en rechts op de foto de kleur Cranberry. De kleur Rose Red is meer richting het fuchsia roze. De kleur Cranberry heeft meer een bordeaux rode kleur. Om de kleur echt gepigmenteerd op je lippen over te laten komen moet je wel net iets meer lipstick dan normaal aanbrengen. Dit om de kleur echt goed te laten spreken.

De lipsticks blijven gedurende de dag redelijk goed zitten. Wel moeten ze ongeveer 2 keer even bijgewerkt worden. Dit voornamelijk na het eten of drinken. Je kunt natuurlijk ook niet echt verwachten dat de lipsticks de hele dag blijven zitten voor deze prijs. Toch vind ik dat ze het netjes doen.

Deze verpakking met twee lipsticks zijn in verschillende varianten te krijgen bij de Action. De make-up van het Action huismerk heeft de naam MAX. Ik heb al eerder wat producten van die lijn geprobeerd en tot nu toe bevallen die me allemaal behoorlijk goed.

Wat vind jij van de producten van het merk MAX van de Action?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “MAX Action Lipstick

  1. Pingback: Ootd: New Year’s Eve | AboutBeautyFashion

  2. Pingback: ’008 Terra’ Lipstick Max | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

