My Daily Dose of Make-up

Al een poosje had ik dit ideetje in mijn hoofd. Een post met de producten er in die ik over het algemeen dagelijks gebruik. Toch schoot deze post er iedere keer bij in en kwam het er dus gewoon niet van. De producten die in deze post voorbij komen kun je eigenlijk ook wel mijn favorieten producten noemen. Ik gebruik ze dagelijks en op de foundation na sla ik ze nooit over.

IMG_0104Om te beginnen eerst de oog make-up die ik gebruik. Dagelijks gebruik ik eigenlijk alleen mascara en eyeliner. Het is echt een uitzondering als ik overdag oogschaduw draag. De mascara die ik gebruik hebben jullie al een keer in een review voorbij kunnen zien komen. *klik* De eyeliner die ik op het moment gebruikt heb ik nog niet gereviewd. Hiervoor gebruikte ik een gel eyeliner van Essence (dit is een paarse variant… De zwarte variant gebruikte ik dagelijks). Wanneer ik bij die eyeliner gedurende de dag niet oplette begon deze heel erg over te stempelen op mijn ooglid.. Niet bepaald charmant dus. Bij deze eyeliner van Catrice heb ik daar gelukkig geen last van. Misschien komt er dus nog wel een review van. Mascara NYC: 853 Extra Black & Eyeliner Catrice: 01 Black Jack with Jack Black.

IMG_0106Aan gezichtsmake-up gebruik ik eigenlijk alleen deze bb-cream van Garnier. Deze gebruik ik niet dagelijks aangezien ik een nogal onrustige huid heb. Wel is dit een van de enige gezichtsproducten die mijn huid redelijk oke houdt. De bb-cream bevat namelijk ook een soort van dagcrème die mijn huid lekker zacht maakt. Verder zie je op de afbeelding de eyeshadow base van Essence. Deze gebruik ik wel dagelijks om er voor te zorgen dat de eyeliner netjes blijft zitten. De bb-cream die ik gebruik heeft de kleur ‘licht/clear’ en is voor de normale huid.

IMG_0103Deze blush tsja… Jullie hebben hem al verschillende keren voorbij zien komen op About Beauty and Fashion. Ik ben eigenlijk gewoon helemaal verliefd op deze blush. Het color wheel van NYC in de kleur 725A Rose Glow gebruik ik standaard iedere dag. De blush past bij iedere look en bij iedere outfit. Hij is subtiel en geeft je gezicht toch een net wat gezondere uitstraling. Ook is hij handig om je gezicht wat te shapen. Deze blush is nog lang niet op maar toch heb ik alvast een back-up van deze blush klaar liggen.

IMG_0105Meestal gebruik ik een andere variant van deze lipbalsem. Namelijk die met karitéboter er in. Ook van die lipbalsem heb ik al een back-up klaar liggen. Aangezien ik al weer even geleden ook deze had aangeschaft en het natuurlijk zonde is om hem niet te gebruiken heb ik besloten eerst deze op te maken. Ook deze lipbalsem laten je lippen heerlijk zacht aanvoelen. Dit is de lipbalsem met amandelolie. Ook zeker een aanrader!

Dit waren de producten die ik dagelijks gebruik. Ben je benieuwd naar de reviews van de producten klik dan even op de linkjes in deze post. Ik zit er over te denken om misschien een post te schrijven met daarin de stapjes die ik ‘neem’ ’s ochtends tijdens het aanbrengen van mijn make-up. Om op die manier mijn daily-look te laten zien. Wat vinden jullie hiervan?

Wat is jou daily dose of make-up?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

