Timberland Boots New in

Iedereen kent ze wel. De Timberland boots. Sinds vandaag heb ik ze dan ook. Ze zijn naar mijn idee gewoon stoer, fashionable en ook nog warm ook.

20121218-215307.jpg

20121218-215501.jpg

20121218-215538.jpg

20121218-215646.jpg

20121218-215820.jpgDe Timberlands die ik heb zijn de classics. Ook heb je dames Timberland laarzen. Die vind ik wat minder. De classic Timberlands zijn voor kinderen (maat 28-33) verkrijgbaar voor ongeveer €90,00. De dames Timberlands kosten €109,95 en de Timberlands voor heren zijn €189,95. Waarom het verschil tussen de dames en de heren classic Timberland boots zo groot is weet ik niet. Ze zijn namelijk precies het zelfde alleen dan in grotere maten…

De Timberlands zijn lekker stevig en geven veel steun. Aangezien ik last heb van mijn enkelbanden is dit een grote plus voor mij. Ook zitten de Timberlands lekker warm. Ideaal dus voor dit koude weer.

Mijne heb ik gekocht bij de Footlocker in Arnhem. Ook zijn ze te vinden bij de Frontrunner, House of Shoes, de Wehkamp, Otto en Zalando. Meer verkooppunten zijn gemakkelijk via google te vinden.

Wat vind jij van Timberlands?

1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “Timberland Boots New in

Geef een reactie

