Wimperkruller Claire’s

Waar ik eerst dagelijks een wimperkruller gebruikte gebruik ik hem afgelopen tijd eigenlijk helemaal niet meer… Iedere keer als ik er een koop gebruik ik hem een poosje en dan wanneer het rubbertje begint te verslijten ben vergeet ik iedere keer weer een nieuwe te kopen. Nu dan eindelijk weer een nieuwe wimperkruller!

IMG_0088
IMG_0090Zelf hou ik niet van wimperkrullers met van die ‘schaar’ handvaten… Ik heb daarmee namelijk al een keer gehad dat ik de helft van mijn wimpers er uittrok omdat de wimperkruller als het ware tussen mijn vingers uit schoot. Echt geen lekker gevoel dat… Deze wimperkruller heeft niet van die ronde handvaten maar gewoon twee wat bredere stukjes waar je je vinger goed op kunt leggen.

IMG_0091
IMG_0092De wimperkruller ligt lekker in de hand en is gemakkelijk in gebruik. Jammer is dat er maar een rubbertje bij het tangetje zit. Wanneer deze is versleten moet je dus wel een nieuwe kopen.

Eigenlijk wilde ik jullie een foto laten zien met mijn wimpers voor het krullen en na het krullen… Dit wilde jammer genoeg niet helemaal lukken zoals ik het wilde. Het resultaat was wel een beetje zichtbaar op de foto maar niet zoals het zijn werk deed in het echt.

Deze wimperkruller werkt fijn, ligt lekker in de hand en doet zijn werk goed. Ik heb deze kruller gekocht bij de Claire’s voor €4,50. Het grootste voordeel aan deze wimperkruller vind ik de handvatjes. Deze schieten tenminste niet zomaar tussen je vingers uit. Hoef ik tenminste niet bang te zijn dat ik weer al mijn wimper er uit trek…

Gebruik jij een wimperkruller? Welke raad jij aan?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

