Hot or Not: de ‘megging’

Oke, mijn ding is het echt niet. En eerlijk gezegd had ik er voor vandaag ook niet echt iets van gehoord. De megging schijnt de nieuwe opkomende trend voor mannen te zijn. De tregging en de jeans legging voor vrouwen kende ik al. Nu dus ook de mannelijke variant genaamd de megging.

De megging wordt benoemd als de opvolger van de mannelijke skinny jean. Hij is comfortabel en dus eigenlijk net zo als de jeanslegging of de tregging voor ons. Verschillende celebs zijn er al mee gespot en zweren bij het comfort van de megging.

Russel Brand is al meerdere keren met verschillende meggings gespot. Na ja, het is voor mij dus echt een NOT… Een skinny jean kan bij sommige jongens/mannen best sexy staan, maar dat ook al niet bij iedereen. Maar deze megging… Nee, gewoon niet… Te strak, te vrouwelijk… Nee, niet mijn smaak…

Wat vind jij van de megging?

5 reacties

Opgeslagen onder Fashion

5 Reacties op “Hot or Not: de ‘megging’

  1. Dit vind ik dus ook echt een not! Ik zie er ook nog geen jongens en mannen op straat in lopen, gelukkig maar;’) Zoals jij al zegt, te vrouwelijk… Er moet wel een héél knappe jongen in lopen om het mij wel leuk te laten vinden! Haha.

    Like

  2. Ik kende het wel al, maar ik word er beslist niet warm van hahaha, het is maar net waar je van houdt!

    Like

Geef een reactie

