Primark Shoplog December 2012

Jaja, het was weer zo ver… Deze keer iets sneller dan geplant, maar het reisje van vandaag ging naar de Primark in Zaandam. Lekker shoppen. Op de facebook van de Primark had ik al wat spulletjes voorbij zien komen die ik wel wilde hebben. Wishlist. Jammer genoeg heb ik niet alle items kunnen vinden, maar toch ben ik weer met leuke spulletjes naar huis gekomen! Enjoy!

IMG_0085Oke, ik denk dat ik maar vanaf bovenaan begin. Als eerst kocht ik deze look-a-like vans voor maar €8,00. Ik was eigenlijk van plan de echte te kopen maar iedere keer vond ik degene die ik mooi vond wat te prijzig. Deze zijn prima voorlopig. Heb ik toch iets wat er op lijkt! Als ik ze dan veel draag kan ik altijd nog de echte kopen.

Als tweede kocht ik drie pakken met wattenschijfjes… Waarom zoveel? De vorige keer nam ik één pak mee en tsja, die dingen vliegen er gewoon zo snel doorheen. En voor €1,00 per pak kon ik het niet laten er gewoon wat in te slaan.

Het derde wat ik kocht waren zooltjes voor in pumps. Deze kostte €1,50 en daar heb je twee zooltjes voor. Ik kocht deze omdat ik één paar pumps heb die net iets te ruim zit aan de voorkant. Misschien is dit dan dus wel de oplossing.

Ook kocht ik een horloge voor €5,00. Ik heb hier al een variant van met een panter print band met roosjes. Deze met alleen roosjes vond ik ook wel echt heel erg leuk en kon ik niet laten liggen… Ook al niet.. Oeps!

Het witte blousje met de gouden hoekjes aan het kraagje had ik de vorige keer ook al zien hangen. Toen was deze nog €15,00. Toen ik vandaag zag dat hij afgeprijsd van naar €5,00 moest ook deze uiteraard mee.

Ook was ik nog opzoek naar een lekker warme trui. Daarvoor kocht ik de grijze wollen trui op de foto. Deze kostte €16,00. 

Aangezien ik vaak sloffen draag slijten deze nogal. Daarom kocht ik ook nieuwe sloffen. Ik koos voor deze witte sloffen. Deze kostte €7,00.

Verder kwam ik een bordeaux rode kol sjaal tegen. Ik ben echt verslaafd aan dit soort sjaals. Deze kostte €6,00.

Aan de rechter kant zie je een hemp blousje. Deze kostte €13,00. Het is een lange variant met een uitloop aan de achterkant. Aan de bovenkant zitten kanten stukjes. Leuk leuk. Ik denk dat ik deze meer in mijn broek zal gaan dragen dan er overheen. Maar hij was gewoon echt leuk.

Het bordeaux rode blouseje met de zwarte onderkant had ik ook al de vorige keer zien hangen. Ook deze was deze keer van €15,00 naar €5,00 afgeprijsd. Yeah!

Het laatste item is bijna in zicht hoor! Op de facebook van de Primark had ik een broek zien staan met leger print. Deze stond al heel lang op mijn wishlist. Jammer genoeg was deze helemaal uitverkocht bij de Primark. Wel was ik al eerder een soort gelijke broek bij de Bleep tegen gekomen. Toen ik en mijn shopvriendin de Primark uit liepen zagen we dat er tegenover een Bleep zat. Gelijk daar maar langs! Deze broek kostte €24,99 bij de Bleep.

Als laatste kocht ik het bloemen setje. Op een of andere manier neem ik me iedere keer weer voor om geen bh’s enzovoort te kopen bij de Primark, maar iedere keer weer lukt het me niet. Dit setje kostte me €7,00. Hiervoor heb je een bh en een bijpassend broekje.

Dat was het dan weer voor deze shoplog. Ik vind de Primark echt een hele leuke winkel om lekker veel te shoppen. Wel is het zo dat je altijd net wat beter moet zoeken dan in andere winkels. Zelf vind ik de Primark in Zaandam fijner om in te shoppen dan die in Rotterdam. Op een of andere manier is de Primark in Zaandam toch net iets netter en rustiger dan in Rotterdam. Hoe de Primark in Hoofddorp is weet ik niet. Misschien is dat de bestemming van mijn volgende shopsessie!

Ga jij wel eens shoppen bij de Primark? Heb jij laatst nog een leuk item gekocht?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

