Catrice Smokey Eyes Pencil

Samen met de mono oogschaduws die ik eer gister reviewde kocht ik ook dit smokey eye pencil van Catrice. Voor het uitgaan maak ik regelmatig subtiele smokey eyes. Wanneer ik namelijk echt voor de intense smokey eyes ga kan dit er nog wel eens ‘eng’ uit gaan zien bij mij.

IMG_0074Het potlood ziet er simpel uit. Op de verpakking staat met grote letters gedrukt dat het een Smokey Eye Pencil is. Aan de ene kant van het potlood zit het puntje van het potlood en aan de andere kant een kwastje waarmee je het gezette lijntje kunt vervagen om de smokey eye te creeëren. Ik kocht het potlood in de kleur 030 It’s A Pleasure, Treasure!.

IMG_0075

IMG_0076

IMG_0077

Hierboven de twee uiteinden en de swatch. Het potlood heeft een goud, groene kleur. Het puntje heeft een zachte structuur waardoor hij gemakkelijk is aan te brengen. Wanneer je een enkele streep zet geeft deze nog niet echt een hele gepigmenteerde indrukt (Zie linker swatch). Wanneer je deze met het kwastje vervaagt is het linker streepje daarvan het resultaat. In het potlood zit ook een duidelijke maar mooie shimmer. Perfect dus voor een mooie uitgaanslook. Op de foto hieronder een swatch waarbij ik meer van het potlood heb aangebracht.

foto (3)Wanneer je het potlood wat dikker aanbrengt is hij ook gelijk wat gemakkelijker te blenden dan wanneer je maar één lijntje zet. Ook wordt je look hierdoor gelijk een stuk intenser.

Het potlood is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €2,49 per stuk. Het potlood is verkrijgbaar in drie verschillende kleuren genaamd 010 The Black Earl, 020 Gloria Greynor en 030 It’s A Pleasure, Treasure!.

Kende jij deze smokey eye pencils al? Wat vind jij er van?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Catrice Smokey Eyes Pencil

  1. Ik heb een die heel fel op deze lijkt, maar in het goud. En ik vond die moeilijk te gebruiken omdat het zo’n lichte kleur is zie je hem amper. Heb wel een zwarte, die is super! Raad jij deze aan?🙂

    Like

  2. Pingback: FOTD: Golden Stroke | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

