BB Cream Kruidvat

Laatst vertelde ik jullie al dat er steeds meer BB creams in de winkel verschenen. Toen reviewde ik de twee BB creams van Garnier. Nu ongeveer drie weken ligt er dan ook een budget BB cream in de schappen. Deze is van het Kruidvat huismerk zelf. Het uitproberen waard natuurlijk!

IMG_0066

IMG_0067De verpakking van de BB cream ziet er netjes uit. Netzo als die van Garnier zit de BB cream in een vergelijkbare tube. De BB cream belooft het volgende:

  • Verbergt lijntjes
  • Egaliseert de huid
  • Stralende huid
  • Hydrateerd
  • UV bescherming SPF 15

De BB cream is geparfumeerd. Het geurtje doet me een beetje aan baby billetjes denken.

IMG_0068

IMG_0069

De BB cream die ik heb is de kleur Licht/Clair. Eerlijk gezegd heb ik geen andere kleur in de schap zien staan toen ik deze haalde… Misschien dat die op dat moment op was? De BB cream voelt lekker stevig aan. Hij is gemakkelijk uit te smeren en gaat niet in de lijntjes zitten. Wel egaliseert hij de huid netjes, zeker voor dit prijsje. In de loop van de dag lijkt hij wel wat te vervagen op mijn gezicht. Dat is dan wel weer jammer. Mijn gezicht voelt lekker zacht aan bij gebruik en ook na gebruik. De hydratatie is dus zeker waar.

Deze budget BB cream vind ik zeker een aanrader en dat zeker voor dit prijsje. Hij komt de beloftes die gegeven zijn op de verpakking behoorlijk goed na. Jammer is wel dat hij niet de hele dag blijft zitten maar dat is het enige min puntje dat ik aan deze cream kan ontdekken. Misschien maar een keer wat bijwerken dan voor deze prijs? De BB cream kost €4,99 per tubetje en is alleen verkrijgbaar bij de Kruidvat.

Gebruik jij de BB cream van de Kruidvat? Wat vind jij er van?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “BB Cream Kruidvat

  1. Oh wat goed! Ik houd van producten die goed werken én ook nog eens goedkoop zijn. Ik wilde eigenlijk de BB cream van Maybelline New York eens uitproberen, helaas was deze er in alle kruidvats waar ik ben geweest al niet meer… Misschien moet ik deze dan maar eens uitproberen. Hij is ook nog eens de helft goed koper dan die van Maybelline!:’) xo

    Like

Geef een reactie

