Mono Absolute Eye Colour Catrice

Echt veel oogschaduws heb ik niet. Na ja, losse althans. Op een of andere manier gebruik ik amper mono oogschaduws. Een palletje waarmee je een complete look kunt maken vind ik gewoon handiger. Toch kon ik de verleiding van deze drie mooie kleurtjes niet weerstaan toen ik bij de Kruidvat voor de schappen van Catrice stond.

IMG_0070

IMG_0071

Hierboven zie je de mono oogschaduws in de kleuren 570 Plum Up The Jam, 470 Golden Evergreen & 540 Rose Marie’s Baby. De verpakking van de mono oogschaduws is vrij simpel. Een transparant vierkant doosje. Wel is het doosje mooi stevig waardoor de oogschaduw niet zo snel zal beschadigen. Bij de opening van het doosje staat het logo van Catrice gedrukt. Verder staat er niet echt veel aan tekst op.

IMG_0072

Hier dan de swatches van de mono oogschaduws. Van links naar rechts: 470 Golden Evergreen, 570 Plum Up The Jam & 540 Rose Marie’s Baby. De pigmentatie van alle drie de oogschaduws valt me eerlijk gezegd behoorlijk tegen. De enige kleur die wat gepigmenteerder is is 470 Golden Evergreen. De andere twee kleuren zijn echt heel licht. Jammer… 

Echt een aanrader vind ik deze mono’s dus niet. Ze hebben dan wel echt een super kleurtje waar ik echt verliefd op ben, maar de pigmentatie is eigenlijk gewoon slecht… Deze mono’s zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister voor €2,79 per stuk. Ook zijn er nog veel andere kleurtjes verkrijgbaar. Ik ben benieuwd of de pigmentatie van een ander kleurtje misschien wat beter is.

Wat vind jij van mono oogschaduws? Heb jij een van de andere kleurtjes van de mono’s van Catrice? Hoe is daar de pigmentatie van?

 

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Mono Absolute Eye Colour Catrice

  1. Jammer dat de pigmentatie zo tegenvalt, de kleurtjes vind ik er namelijk erg leuk uit zien!

    Like

  2. Pingback: Catrice Smokey Eyes Pencil | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

