French Manicuren Tip Guides Essence

Al verschillende keren toen ik langs de schappen van Essence liep zag ik het kleine pakje liggen met daarop grote letters ‘French Manicure Tip Guides’. Normaal wanneer ik een French manicure bij mezelf maak doe ik dit gewoon uit de losse hand. Dit werkt voor mij behoorlijk oke. Toch was ik benieuwd naar de werking en het resultaat van deze strips.


De verpakking is lekker simpel en duidelijk. Een kartonen omhulsel die de guide plakkertjes bij elkaar houden.

In het kartonnetje zit een velletje  met daarop 30 witte plakkende boogjes. Let’s try!

De stickertjes zijn gemakkelijk en precies aan te brengen langs de tip van je nagel op. Ook kun je het stripje gebruiken om er een ‘moonmanicure’ mee te maken.

Eenmaal aangebracht is het gemakkelijk om alleen de tip van een kleurtje te voorzien.


Op de foto’s hierboven zie je het resultaat en hoe de stickertjes er vanaf komen. Ik vind het echt super handig bedacht. Wel trok ik wat nagellak mee van mijn nagel af toen ik de stickertjes er af haalde. Dat is dan weer wat minder. Het lijntje wordt wel echt super strak.

Ik kon het niet laten om de tip van mn nagel alleen maar rood te laten, daarom bracht ik er nog bloementjes op aan. Ook deze zijn van Essence. Laagje topcoat er overheen en klaar!

Zowel de tip guides als de stickertjes zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat. Beide voor een prijsje rond de €1,00 a €1,50 per stuk. Het lakje dat ik heb gebruikt is van Miss Sporty verkrijgbaar bij de Etos. Ik weet niet precies wel nummertje of welke naam het lakje heeft aangezien deze niet op het potje te vinden is… Ook heb ik het lakje al erg lang en weet ik niet zeker of hij nog wel verkrijgbaar is bij de Kruidvat.

Heb jij deze handige tip guides van Essence al wel eens gebruikt?

3 reacties

Opgeslagen onder Nails

3 Reacties op “French Manicuren Tip Guides Essence

  1. Mooi! Zelf vind ik tip guides nooit zo fijn omdat ze vaak te rond (of juist niet rond genoeg) voor mijn nagels zijn. Die nagelstickertjes zijn leuk! x

    Like

    • Dankjewel! Hm dat is lastig. Ik heb daar bij mijn pink en ringvinger inderdaad ook last van… Bij mij hielp het opzich wel om wat de draaien met de tip guides of deze net iets onder het einde van je tip te plakken zodat je net iets meer lakt dan alleen de tip. Hierdoor zie je het randje niet meer en ziet de manicure er toch super uit… xx

      Like

  2. Pingback: ’6 Bubblicious’ Color Show Maybelline | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

