Fifty Shades of Grey Bracelet

De boeken van de trilogie ‘Vijftig Tinten Grijs’ is echt een hit. Zelf werk ik bij de Bruna en daar hebben we er dan ook meer van genoeg van deze boeken verkocht. Echt een boekenworm ben ik niet dus de boeken heb ik (nog) niet gelezen, maar toen ik dit armbandje bij de webshop Jewellista.com voorbij zag komen moest ik hem gewoon hebben. Toen ik net thuis kwam was het armbandje er dan, ingepakt in een leuk Sinterklaas papiertje.

Het armbandje komt super netjes binnen in een bubbeltjes envelope. Toen ik deze openmaakte verscheen er een klein cadeautje. Super leuk! Ook de levertijd van Jewellista is echt super snel, zelfs in deze tijd van het jaar. Ik plaatste de bestelling vorige week donderdag of vrijdag en vandaag kwam hij al binnen. Dat met het weekend er tussen.

 

Het armbandje hoort zoals ik al vertelde bij de trilogie ‘Vijftig Tinten Grijs’. Voor degene die het boek niet kennen of niet gelezen hebben hier een korte samenvatting van het eerste deel:

“Vijftig tinten grijs is het eerste deel van de zinderende trilogie die in Amerika en Engeland al honderdduizenden vrouwen in vuur en vlam heeft gezet. Vijftig tinten grijs vertelt hoe de jonge, onbevangen literatuurstudente Anastasia Steele onverwachts in aanraking komt met de charismatische, mysterieuze miljardair Christian Grey. Ze is direct betoverd door hem, maar probeert hem uit haar hoofd te zetten: hij is te rijk en te hoog gegrepen voor haar. Totdat Grey op een dag ineens in de winkel staat waar ze parttime werkt.

Vanaf dat moment zal Christian Grey Anastasia geen moment meer met rust laten. Steeds dieper trekt hij haar zijn wereld van duistere seksuele fantasieën in. Anastasia geniet aanvankelijk zeer van alles wat Grey haar op seksueel gebied leert en van de luxe en rijkdom waarmee hij haar omgeeft. Maar meer en meer krijgt Grey de verliefde Anastasia in zijn macht. Zijn donkerste en diepste wens: totale controle over haar. Christian Grey is verslavend gevaarlijk.”

Het armbandje hoort dus bij de seksuele fantasieën die Christian Grey heeft. Ik kocht het armbandje voor €8,95. Hier kwam nog wel €2,50 aan verzendkosten. Op dit moment heb ik het armbandje alleen nog bij Jewellista voorbij zien komen. Benieuwd naar het armbandje? *Klik*

Heb jij het boek ‘Vijftig Tinten Grijs’ gelezen? Wat vind jij van het armbandje?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

