Velvet nails shoplog + try-out

20121123-161239.jpgYeah, eindelijk is mijn bestelling er! Laatst liet ik jullie de nieuwe nagel trend zien genaamd velvet nails. De orginele variant komt van het merk Ciaté. Aangezien deze behoorlijk prijzig is ging ik op zoek naar een goedkope variant. Die vond ik in verschillende kleurtjes op Ebay en dat voor maar $2,50 per potje. Ik koos na lang twijfelen voor een roze en een bordeaux rode variant.

20121123-161656.jpgHet voordeel van de potjes van Ciaté is dat er een dopje op zit met daarin gaatjes. Hierdoor is de poeder gemakkelijker te doseren. Bij de potjes die ik heb is dit niet zoals je kunt zien op de foto. Na wat uitproberen heb ik er dan ook voor gekozen om de poeder niet over mijn nagel te schudden maar om mijn nagel in de poeder te drukken. Hierdoor was het gemakkelijker aan te brengen dan wanneer je het er overheen schudt.

20121123-162013.jpgMet flits.

20121123-162235.jpgZonder flits.

Om te beginnen heb ik eerst op alle nagels een basecoat aangebracht. Vervolgens heb ik alle nagels met een laagje bijpassende nagellak gelakt. Daarna ben ik nagel voor nagel aan de slag gegaan. Een wat dikker laagje nagellak er op, en vervolgens de poeder er over heen strooien of mijn nagel er in dippen als het ware. Het dippen werkte na mijn idee beter dan het er overheen schudden. De overbodige poeder veeg je met een kwastje weg. Ik gebruikte hiervoor het kwastje dat bij de blush van de Etos zat die ik nog niet zo lang geleden heb gekocht. Het kwastje is te hard op blush mooi mee aan te brengen, maar perfect op de velvet deeltjes mee weg te vegen.

Het resultaat van de velvet nails vind ik er leuk uitzien. Je nagels lijken heel erg zacht en voelen eigenlijk ook lekker fluffy aan. Love it! Ik ga zeker meer kleurtjes bestellen. Als jullie nog interesse hebben in een ‘How to’ post hoor ik het graag!

Wat vind jij van de Velvet nails?

7 reacties

Opgeslagen onder Nails

7 Reacties op “Velvet nails shoplog + try-out

  1. Ik vind het echt heel tof! Moet het ook maar eens uitproberen denk ik:’D

    Ik heb ook nog even een vraagje, misschien raar maar..: WordPress doet echt raar de laatste tijd, hij upload bijvoorbeeld nu mijn foto’s niet.. ik heb het al tig keer geprobeerd, en bij verschillende foto’s, ook heb ik het al op een andere computer geprobeerd, maar het helpt niet. Weet jij misschien hoe dit komt? Omdat jij wel gewoon foto’s in je artikeltjes hebt. $:

    xo

    Like

    • Hmm, dat is inderdaad wel erg raar. Ik heb er gelukkig geen last van. Wel heb ik dat mijn zoekbalk in plaats van rechts in beeld iedere keer naar beneden aan de pagina verplaatst… Dit is bij mijn lezeressen gelukkig niet het geval. Misschien kun je een artikel met foto’s plaatsen en aan je lezeressen vragen of zij ze zien? Xx

      Like

  2. Wat een geinig resultaat! Vind de Velvet nails trend echt wel wat hebben. Pluist het trouwens van je nagels eigenlijk?

    Like

Geef een reactie

