Mint 208 KOH

Op de foto zie je van links naar rechts de volgende lakjes: Moss! 199, Skinny 290, Glamourous Purple! 131, Mint 208. Het lakje Moss! 199 heb ik al geswatcht. Vandaag de beurt aan het blauwe lakje van de vier genaamd Mint 208. Over het Moss lakje was ik niet helemaal tevreden. De kleur van de nagellak zakt namelijk naar beneden in het potje waardoor het lakje heel erg waterig op je nagels over komt… Hopelijk is dit met het Mint lakje minder het geval.

De flesjes van KOH vind ik er altijd netjes uitzien.  Ze zijn rond van vorm en hebben allemaal de zelfde lange vorm dop. Bij Catrice zijn we gewend dat de lakjes een lekekr breed kwastje hebben waardoor de nagellak gemakkelijk en netjes aan te brengen is. Jammer genoeg heeft KOH dit niet. Hier stoor ik me wel een beetje aan. KOH lakjes hebben namelijk gewoon een dun kwastje waardoor je meer moet opletten met het aanbrengen van de nagellak dan bij de lakjes van Catrice.

Zonder flits

Met flits

Ook dit lakje heeft een niet al te geweldige pigmentatie. Op de foto draag ik namelijk al drie behoorlijk dikke laagjes nagellak. Pas dan begint het wat dichter op je nagel zichtbaar te worden. Wel is het lakje mooi glad aan te brengen. Wanneer hij dan eindelijk wat gepigmenteerder op je nagel zit vind ik het kleurtje er wel mooi uit zien. Ik vind hem heel bijpassend voor bij de winter. Het blauw doet me namelijk een beetje denken aan de sneeuw en het ijs.

Het lakje heeft de naam Mint 208. Dit lakje is verkrijgbaar bij verschillende verkooppunten. Benieuwd naar een verkooppunt bij jou in de buurt? Kijk dan even op kohcosmetics.com/nl. Ook kun je op deze site de lakjes online bestellen voor €14,99. Dit is de normale adviesprijs van KOH lakjes.

Spreekt deze kleur jou aan?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nails

Geef een reactie

