Limited Edition ‘NEOnaturals’ Catrice

De nieuwe collectie ligt nog maar net in de winkel, of de volgende LE wordt al weer aangekondigd. Deze collectie heeft tot mijn verbazing alleen nagellakjes en een nail-art kwastje. Geen oogschaduw, geen mascara, geen eyeliner, geen blush… Alleen nagellak. De collectie is vanaf half december tot en met half januari 2013 in de schappen van de Kruidvat en de Trekpleister te vinden.

“Neon is opvallend en overduidelijk extravert! Nude daarentegen is een stille kracht. Hebben deze twee iets met elkaar gemeen? Totaal niet, maar toch vormen ze het perfecte paar! Ze creëren een waanzinnige spanning en zijn perfecte contrasten. De nieuwe Limited Edition “NEONaturals” by CATRICE nodigt uit om met felle kleuren de wintermaanden op te vrolijken. NEONaturals biedt oneindig veel mogelijkheden door superfelle kleuren met zachte natureltinten te combineren. Nude wordt speelser en neon eleganter. NEONaturals brengt vanaf half december 2012 t/m half januari 2013 felle trendkleuren van internationale ontwerpers op de nagels: zes neon- en zes natureltinten voor eindeloze looks. Individueel te gebruiken of als kleurduo voor een prachtige ‘moon’ manicure – nagels als ultieme fashionaccessoire!”

C01 Little Miss Sunshine, C02 For Bright Guys, C03 Mr. Brightsight, C04 Mrs. Brightsight, C05 Bright, Brighter & Brightest en C06 On The Bright Side Of Life.

Hier de neon lakjes uit de collectie. Mooie felle knal kleurtjes! Zoals we gewend zijn van Catrice hebben ook deze lakjes het fijne brede kwastje waardoor de nagellak gemakkelijk en netjes is aan te brengen op de nagel. De ultiem lang houdende textuur, perfecte dekking en extreem glanzende kleur maken elk nagel design speciaal. Deze kosten €2,69.

C01 Be Naturally Crazy, C02 Natural Is Calling, C03 Makes Me Smile, C04 Enjoy Me, C05 Have A Good Day en C06 Be Natural.

Hier de nude lakjes uit de collectie. Een heel stuk rustiger. Het lakje C03 Makes Me Smile en het lakje C06 Be Natural lijken me beide erg mooi. Individueel aangebracht geven ze een elegante look. Als duo met een van de neon lakjes zorgen ze voor een spectaculaire kleurkick met een aards tintje. Ook deze lakjes kosten €2,69.

Bij deze lakjes komt er ook een nieuw nail-art kwastje. Deze ziet er anders uit dan dat ik gewend ben. Meestal zijn nail-art kwastjes heel dun. Het uitproberen waard dus!  Het kwastje is speciaal gemaakt om een perfecte moonmanicure mee aan te brengen. Deze manicure zie je op de eerste foto van deze post. Super gaaf. Dit kwastje kost €3,59.

Deze collectie genaamd NEOnaturals is vanaf half december tot en met half januari zowel bij de Kruidvat als de Trekpleister te vinden. Opzicht vind ik de collectie er wel leuk uit zien. Ik denk dat ik er wel een lakje van ga uitproberen. Het kwastje wil ik zeker hebben want de moonmanicure vind ik er echt super uit zien.

Welke lakjes spreken jou het meest aan? Wat vind jij van de moonmanicure?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Limited Edition ‘NEOnaturals’ Catrice

  1. Ziet er wel leuk uit, maar een collectie bestaande uit enkele lakjes vind ik niet heel collctie-achtig. Het lakje makes me smile ziet er wel erg mooi uit.

    Like

    • Ja, ik vind het ook een beetje jammer dat er niet meer in deze collectie komt aan producten… Was in het persbericht aan het kijken maar dit was toch echt het enige waaruit de collectie bestaat… Makes me smile is echt een schattig lakje zo op de foto. Hopen dat hij er in het echt ook zo uit ziet! xx

      Like

  2. Wauw, wat een leuke lakjes & dat nail-art kwastje! Dat lakje C03 Makes Me Smile ♥__♥ Ik ben héél erg beniewd naar deze LE! xo

    Like

Geef een reactie

