‘SpectaculART’ C03 Revel The Red Nail Lacquer

Al weer een maand geleden schreef ik over limited edition collectie van Catrice die op dit moment in de winkel ligt. De collectie genaamd ‘SpectaculART‘. Alleen al van de pers afbeeldingen werd ik super enthousiast. De kleurtjes, de producten… Allemaal stuk voor stuk hartstikke mooi. Toen ik afgelopen week bij de Kruidvat liep lag de collectie al in de schappen! En ja, ik kon het natuurlijk niet laten om er de mooiste producten van mee te nemen. Jammer genoeg was al lang niet alles van de collectie meer verkrijgbaar… Dus misschien moet ik nog maar een keer terug. Maar vandaag een shoplogje van de spulletjes die ik al heb, en de swatch van het lakje uit de collectie.

Van de LE kocht ik de volgende producten:  Twee Sheer Lip Colours in de kleur C02 Revel the Red & C03 Soulful, De mousse blush in de kleur C01 Holi Hai en het lakje in de kleur C03 Revel the Red. Ook had ik graag twee van de oogschaduws en de glitter topcoat gewild, maar deze waren niet meer te vinden in de schappen… Hier ga ik dus nog voor terug.

Met flits
Zonder flits

Op de foto’s draag ik slechts één laagje nagellak. Het lakje dekt echt super mooi en dicht. Zoals we gewend zijn van de lakjes van Catrice, heeft ook dit lakje een breed kwastje. Door dit kwastje is het lakje gemakkelijk en netjes op je nagels aan te brengen. Het lakje dekt mooi en egaal. Geen streepje of bubbeltje te bekennen. Het lakje is meer fuchsia roze dan rood. Wel een mooi, vrolijk knal kleurtje.

Dit lakje maakt deel uit van de limited edition collectie genaamd ‘SpectaculART’ van Catrice. Deze collectie vanaf half november tot eind december in de schappen bij de Kruidvat en de Trekpleister te vinden. Ik ga zeker nog even terug naar de Kruidvat om de drie andere producten die op mijn wishlist staan van deze collectie te bemachtigen. Naar mijn idee is de collectie zeker een kijkje waard. Dit lakje kostte €2,69 net zo als de andere lakjes van Catrice. Voor andere producten uit de collectie en de prijzen kijk even in de post van de LE.

Heb jij al iets van deze collectie gescoord? Zo ja, wat? Zo niet, wat zou jij graag willen hebben?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty, Nails

Een Reactie op “‘SpectaculART’ C03 Revel The Red Nail Lacquer

  1. Leuk kleurtje, dat lakje! :’D

    Like

Geef een reactie

